نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد

دپوی ۳۳۰ هزار تن نهاده‌دامی در بندر امیرآباد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۴۵۳۴۱۲
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: در حال حاضر ۳۳۰ هزار تن نهاده‌دامی در این بندر دپو شده است.
۱
plusresetminus
دپوی ۳۳۰ هزار تن نهاده‌دامی در بندر امیرآباد
به گزارش بلاغ، محمدجواد عسکری در ادامه بازرسی از بنادر واردات نهاده‌های دامی از بندر امیرآباد استان مازندران بازدید کرد و افزود: بر اساس بازرسی از بندر امیرآباد در حال حاضر ۳۳۰ هزار تن نهاده‌دامی در این بندر شامل ۵۱ درصد جو، ۲۰درصد ذرت، ۵ درصد گندم ۴ درصد سویا، ۱۶ درصد روغن خوراکی و ۴ درصد نیز سایر محصولات می‌شود.

وی گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده توسط مسئولین ذی‌ربط در جریان بازدید از بندر امیر آباد ۹۷ هزار تن از نهاد‌های دامی دپو شده در این بندر متعلق شرکت پشتیبانی امور دام است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، مهمترین دلایل تاخیر در ترخیص نهاد‌ه‌های دامی دپو شده در بندر امیرآباد استان مازندران را مشکلات موجود در زمینه تخصیص ارز، طولانی بودن آزمایشات و نمونه برداری اعلام کرد.

گفتنی است به دلیل پر بودن ظرفیت نگهداری نهاده‌های دامی در این بندر فضا برای تخلیه محموله کشتی‌ها وجود ندارد و واردکنندگان مجبور به پرداخت هزینه توقف کشتی‌ها در بندرگاه هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲