تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۵۳۴۱۰
تمام شواهد بهداشتی می گوید بدلیل ماهیت سرایت پذیری بالای ویروس کرونا، بشدت تعداد مبتلایان در استان مازندران افزایشی شده است.
۰
plusresetminus
افزایش بی‌سابقه مراجعات برای بستری بیماران کرونایی/روز‌های سخت‌تر در پیش است
به گزارش بلاغ،  تمام شواهد بهداشتی می گوید بدلیل ماهیت سرایت پذیری بالای ویروس کرونا، بشدت تعداد مبتلایان در استان مازندران افزایشی کرده است، لذا از هرگونه تجمع ودورهمی اجتناب کنید.

آنهایی که قصد سفر کردند و در ترافیک جاده های شمالند به همان اندازه کارشان خطرناک است که تجمعات، دورهمی ها و همایشات نگران کننده است.

پزشک ، پرستار ، اکسیژن و تجهیزات در مراکز درمانی نامحدود و بی نهایت نیستند اما تو خونه نشستن هزینه ای برای کسی نداره ، پس برای برون رفت از این بحران لطفا در خانه بمانید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه مازندران ۳ هفته‌ای است که وارد پیک پنجم کرونا شده است، گفت: افزایش بیمار در چند روز گذشته شتاب بسیار بالایی گرفته به طوری که تقریبا ظرفیت بالایی از بیمارستان‌های استان به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

تورج اسدی افزود: بیش از ۱۴۸۱ بیمار کرونایی در حال حاضر در بخش‌های بیمارستانی حوزه علوم پزشکی مازندران بستری هستند و ۶۰۹ بیمار هم در غالب بستری موقت می باشند.

اسدی گفت: حدود ۲ هزار و ۹۰ بیمار در مجموع در غالب بستری و بستری موقت در حال دریافت دارو هستند.

وی افزود: ۵ هزار و ۶۴۱ بیمار سرپایی شبانه روز گذشته در حوزه علوم پزشکی مازندران به مراکز درمانی مراجعه کردند که در چند پیک گذشته بی سابقه بوده است.

اسدی گفت: حدود ۸ تا ۱۰ درصد این افراد سرپایی در روز‌های آینده در غالب بستری مراجعه خواهند کرد که کار ما را سخت خواهد کرد.

وی افزود:تعداد بیمار و شیب افزایش بیماری بسیار بالا بوده و اگر رعایت نکنیم و روند به همین منوال باشد روز‌های سخت‌تری در انتظارمان خواهد بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: همه آحاد جامعه برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس و قطع زنجیره انتقال بیماری دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را به صورت جدی رعایت کنند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲