تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۴۵۳۳۹۴
امام جمعه جویبار گفت: عید قربان یادآور امتحان بزرگ الهی در سرزمین‌های وحی و عرصه تجلی عشق و احساس به راهبری انسانی برگزیده و متبرک به بالاترین ارزش‌های انسانی و معنوی می باشد .
۰
plusresetminus
عید قربان روز امتحان بزرگ الهی است
به گزارش بلاغ به نقل از جویباران ، آیت‌الله محمد تقی نادعلی زاده ضمن تبریک موسم رستگاری حج و عید خجسته و پر برکت قربان را به عموم ملت شریف ایران بویژه مردم متدین و خدا جوی شهرستان جویبار اشاره ای به ارزش انسانی و معنوی ابراهیم خلیل به عنوان انسانی برگزیده و الگوی دائمی برای همه عصرها و نسل‌هاست، اظهار کرد: عید قربان یادآور امتحان بزرگ الهی در سرزمین‌های وحی و عرصه تجلی عشق و احساس به راهبری انسانی برگزیده و متبرک به بالاترین ارزش‌های انسانی و معنوی است.

امام جمعه شهرستان جویبار افزود: ابراهیم بت‌شکن بنده‌ای برگزیده بنده‌ای و مؤید به تأییدات حق‌تعالی با یک عمل ایثارگرانه مسیر نورانی نام ، یاد و خاطره خداوند را پیش پای همه بشر گشوده است.

وی در ادامه تصریح کرد : حضرت ابراهیم خلیل، گذشت و احسان را به همه تاریخ اثبات نمود، که چگونه یک انسان موحد به وعده صادق حضرت حق اعتماد نموده است و همه عشق و احساس خویش را در پای این اعتماد و اعتقاد به قربانگاه می‌برد.

نادعلی زاده در پایان در خصوص حقایقی که در موضوع امتحان و ابتلا بر انسان‌های برگزیده‌ای ازجمله حضرت ابراهیم خلیل الرحمان مقدر می‌فرمایند ، گفت: اگرچه خداوند متعال همه ظرفیت‌های وجودی انسانها را از خود آن‌ها آگاه‌تر است، اما با پیش کشیدن امتحان و ابتلا می‌خواهند ظرفیت‌های یک انسان برگزیده را برای دیگران و ملموس نمایید و هر انسانی می تواند با تکیه‌بر ظرفیت‌های وجودی خویش نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲