کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران:

نماز عید قربان در تمام شهرهای مازندران اقامه می‌شود

29 تير 1400 ساعت 14:52

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: اقامه نماز عید قربان در تمام شهرهای استان با وضعیت زرد ( در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز ) بلامانع است.


حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین تصمیمات از برگزاری نماز عید قربان در شهرستان‌های 47 گانه مازندران اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و ستاد ملی کرونا و استانداری مازندران، نماز عید قربان در تمام شهرهای استان  اقامه خواهد شد.

وی افزود: بسته به تصمیم اتخاذ شده، برگزاری نماز عید قربان به شرط برگزاری نماز در شهرهای زرد در مصلی‌ها و در شهرهای نارنجی و قرمز در محیط‌‌های باز در تمامی شهرهای استان اقامه می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، خاطرنشان کرد:  بر این اساس، اقامه نماز عید قربان در تمام شهرهای استان با وضعیت زرد ( در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز و حداکثر به تعداد 100 نفر و به مدت 40 دقیقه) بلا مانع است.

انتظاری تصریح کرد: بنا بر آخرین تصمیمات اعلام شده دیگر عدم برگزاری نماز جمعه و ایامی نظیر عید قربان در شهرهای استان را نخواهیم داشت و اقامه نماز حتی در شهرهای قرمز و نارنجی به شرط برگزاری نماز در فضای باز و با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

وی متذکر شد: ساعت برگزاری نماز عید قربان در شهرهای مختلف از سوی ستاد اقامه نماز هر شهرستان مشخص و اعلام می‌شود.

گفتنی است نماز عید قربان در مرکز مازندران، به امامت نماینده مقام معظم رهبری در استان، حضرت آیت الله محمدی لائینی، اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453387

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/453387/نماز-عید-قربان-تمام-شهرهای-مازندران-اقامه-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com