تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۵۳۳۸۶
مدیرکل دامپزشکی مازندران از استقرار اکیپ‌های سیار و ثابت نظارت بهداشتی در میادین عرضه دام برای معاینه و تائید سلامت دام خبر داد.
۰
plusresetminus
استقرار اکیپ‌های نظارت دامپزشکی در تمام میادین عرضه دام
به گزارش بلاغ؛ محمد حسن گلپایگانی طی گفت‌وگویی از استقرار اکیپ‌های نظارت بهداشتی متشکل از دامپزشکان و کارشناسان بهداشتی دامپزشکی در میادین عرضه دام برای معاینه و تائید سلامت دام جهت قربانی خبر داد.

وی با تاکید بر مراجعه مردم به میادین عرضه دامی که توسط شهرداری‌ها تعیین شده است؛ افزود:  طی هماهنگی بعمل آمده مقرر شد شهرداری‌ها مکان‌هایی را برای عرضه دام زنده معین و اکیپ‌های نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه عید سعید قربان با استقرار در این مکان‌ها به طور رایگان در صورت تقاضای شهروندان، دام را ضمن معاینه، سلامت  آن را تائید کنند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران، با اشاره به تشکیل تشکیل اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی در سطح استان، خاطرنشان کرد: از شهروندان مازندرانی تقاضا داریم  تا در صورت خرید دام از این مراکز با مراجعه به مکان استقرار دامپزشکان از سلامت دام خریداری شده به طور رایگان اطمینان حاصل کنند.

گلپایگانی این اقدام را در راستای ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی جامعه و همچنین جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و جلوگیری از مخاطرات زیست محیطی برشمرد و تاکید کرد: ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها نیز در روز عید قربان با استقرار دامپزشکان و روحانیون ناظر شرعی آماده ارائه خدمات بهداشتی و شرعی می‌باشند.

وی متذکر شد: کلیه ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها در روز قبل عید قربان تا ساعت 20 و در روز تعطیل عید قربان تا ساعت 12 آماده ارائه خدمات رایگان دامپزشکی برای پاسخگوئی به مراجعه کنندگان و تماس‌های تلفنی شهروندان مازندرانی هستند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴