تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۴۵۳۳۸۵
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: مالکان ۲۲۹ دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند از قانون تمکین کردند و به مبدا بازگردانده شدند، اما ۲ هزار و ۵۴۱ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند.
۰
plusresetminus
جریمه 2 هزار و 540 خودرو در محورهای مازندران
به گزارش بلاغ، هادی عبادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماموران پلیس راهور در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ممنوعیت سفر به مازندران در ۶ محور اصلی کندوان، کیاسر، هراز، سوادکوه و دو محور ارتباطی شرق و غرب استان مستقر شده اند، اظهار کرد: ۲۷۷۰ دستگاه خودرو با پلاک غیر بومی که فقط در ۲۴ ساعت گذشته قصد ورود به مازندران را داشتند اعمال قانون یا به میدا بازگشت داده شدند.

وی افزود: مالکان ۲۲۹ دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند از قانون تمکین کردند و به مبدا بازگردانده شدند، اما ۲ هزار و ۵۴۱ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران ادامه داد: ۵۵ هزار و ۷۲۹ دستگاه خودرو که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به استان را داشته اند اعمال قانون شده و ۱۶ هزار و ۸۰۶ خودرو هم به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی با بیان اینکه سفر‌های درون و برون شهری در تمام رنگ‌بندی‌ها ممنوع شده است، ادامه داد: این طرح شامل خودرو‌های مسافربری و باربری نمی‌شود.

وی افزود: متاسفانه مبادی ورودی استان عصر دیروز شاهد ترافیک سنگین بود، اما اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴