جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

باید با روحیه جهادی به دولت انقلابی کمک کرد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
کد مطلب : ۴۵۳۳۷۴
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه در حال حاضر کمک به دولت انقلابی و جهادی مهم ترین کار است، گفت: دولت منتخب بتواند مشکلاتی که در این سالها بر مردم تحمیل شده است را رفع کند.
۰
plusresetminus
باید با روحیه جهادی به دولت انقلابی کمک کرد
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام طیبی فر در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا که با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران، آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولین و فرماندهان استانی به صورت ارتباط زنده تصویری با رده‌های مقاومت بسیج سراسر استان  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: بعد از یک دوره خقان که اجازه نشر اسلام در آن داده نشد و سخن از اهل بیت (علیهم السلام) یک جرم تلقی می‌شد، و مردم هم از نظر فرهنگی دچار ارتجاع شده بودند، و کار به جایی رسیده بود که دو مرکز نزول وحی، مرکز بی فرهنگی شده بود، نیاز به بود کسی به عنوان شکافنده علم وارد میدان شده تا این عقب ماندگی فرهنگی که در تلاش بود چهره اسلام را واژگون کند،باتبیین اصول و مبانی علمی، زمینه را برای یک حرکت فرهنگی و فکری فراهم کند.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه امام محمد باقر (علیه السلام) یک نهضت علمی راه اندازی کردند، افزود: امام باقر (علیه السلام) مبانی اسلام را تبیین کردند و این نهضت در دوران امام صادق (علیه السلام)، امام موسی بن جعفر (علیه السلام) و نیز امام رضا (علیه السلام) ادامه داشت.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه  در ادامه سخنان خود به نظام تکوین و تشریع هم اشاره و خاطرنشان کرد: نظام تکوین وتشریع توسط خدای متعال مهندسی شده است. اراده خدا در زمانی که دحوالارض پیش امده بود، خدای متعال این زمین را گسترش داد و اسباب حیات را در زمین فراهم کرد.

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به اراده خدای متعال برای راه اندازی یک قافله و قافله سالار، خاطرنشان کرد: خدای متعال یک صد و ۲۴ هزار پیامبر را برای بشر فرستاد؛ و بشر را بدون قافله سالار رها نکرده است.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه  با بیان اینکه در زمان حاضر قافله سالار بشریت امام معصوم و حضرت حجت (عج) است، ادامه داد: اگر حاکمیت حضرت ولیعصر (عج)  تا قیامت طول بکشد، اخرین نفری که از زمین رخت بر می‌بندد، مقام معصوم است.

حجت الاسلام طیبی فر به زمامداری امام معصوم در زمین هم اشاره و تصریح کرد: در زمان غیبت دستور خود ائمه (علیهم السلام) است که ما هستیم. برای همین نوابی برای خودشان معرفی کردند که این مهندسی خداوند برای نظام تشریعی است و هرکسی از این دایره بیرون رفت، از مهندسی نظام تشریعی بیرون رفته و جایگاه خود را مشخص نکرده است.

به گفته جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه هرجا این نکته کلیدی و محوری برای مهندسی نظام تشریع از مسیر خود خارج شد ما به مشکل برمیخوریم.

 حجت الاسلام طیبی فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه 28 خرداد و حضور حداکثری مردم پای صندوق رای گفت: باید از ملت بزرگ تقدیرو تشکر ویژه کرد که در شرایطی که بوق های تبلیغاتی دشمن و مزدوران  و مهره های سیاسی داخلی در کشور به دنبال مشارکت 20 درصدی مردم  ر انتخابات بودند تا اصل نظام را زیر سوال ببرند، مردم فداکارانه  و عاشقانه با همه شرایط برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی با هدایت های رهبر معظم انقلاب حرکت کردند و نیروهای حزب اللهی تمام وقت خود را برای برآوردن نشدن خواسته های دشمن گذاشتند.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه در حال حاضر کمک به دولت انقلابی و جهادی مهم ترین کار است، افزود: ان شاء الله دولت منتخب بتواند مشکلاتی که در این سالها بر مردم تحمیل شده است،را رفع کرده و زمینه را برای حضور مردم در صحنه ها فراهم کند.
 
حجت الاسلام طیبی فر اضافه کرد: خواسته های مردم بالاست چرا که این خواسته برای خوب نبودن زمینه های فعلی پیش آمده، که با روحیه جهادی می توان مشکلات را برطرف و زمینه را برای استمرار و استقرار نظام اسلامی و همچنین  برای حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) بوجودآورد.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه سخنان خود ازمعارفه حجت الاسلام تسخیری در سازمان اطلاعات سپاه هم خبر داد و خاطرنشان کرد:ضرورتها ایجاب کرده بود که در یک جایگاه حساس و مهم ، به یک مدیر فعال، پایه کار، مدبر و دارای اخلاق حسنه و توانمند نیاز بود، که حجت الاسلام تسخیری معرفی شد.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در سخنان پایانی خود به مسئولیت های مهم حوزه نمایندگی اشاره کرد و افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب به عنوان تکیه گاه محسوب شده  و حوزه نمایندگی هم برای تربیت نیروها از جهت عقیدتی،فکری ،سیاسی و تربیتی کار می کند تا فرماندهی بتواند به درستی کارهای خود را انجام دهد.
 
به گفته حجت الاسلام طیبی فر طبق قانون اساسی وظیفه سپاه حفظ انقلاب و نظام و دستاوردهای آن است و هرجا کشور به آن نیاز داشته باشد، حضور دارد و یک نیروی آماده انقلاب و پای کار است.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: اگر سپاه نگهبان انقلاب است حوزه نمایندگی نگهبان پاسداران انقلاب است.


*سپاه کار‌های بر زمین مانده دولت را انجام می‌دهد

 نماینده ولی فقیه در مازندران نیز گفت: سپاه در تمامی عرصه ها حضوری فعال دارد و کارهای بر زمین مانده دولت را انجام می دهد.
خبر
 
آیت الله محمدی لائینی با اشاره به انتخاب یک دولت جوان حزب اللهی و رفع مشکلات مردم گفت: حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی ۵۰ درصدی بود و در مازندران شاهد مشارکت ۶۱ درصدی مردم بودیم که جای قدردانی و شکرگزاری دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به فرازی از خطبه پیامبر (ص) در غدیر خم  هم اشاره کرد و افزود:  مسئله غدیر مورد وفاق شیعه و سنی و همه مذاهب بوده و  بر پذیرش پیام غدیر و ایستادگی پای غدیر تأکید شده است.

محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود  به فرموده امام خمینی (ره)، اگر سپاه نبود کشور هم نبود، هم اشاره و اضافه کرد: قوت کشور و نظام به سپاه است و این را دشمنان فهمیدند . از همین رو قوت سپاه به دفتر نمایندگی ولی فقیه است و اینجاست که به بدنه سپاه، باید روح التزام، ایمان و عواطف ولایی، تقویت نیایش و عبادت دمیده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تصریح بر اینکه کسانی که مسئولیتی قبول می کنند باید بدانند در کجا قرار میگیرند و چه موقعیت حساسی در اختیار آنان است، خاطرنشان کرد:  کمترین غفلت در سپاه مساوی با ضایعه جبران‌ناپذیر  است و  اقدام مثبت در آن مساوی با قوت کشور و نظام اسلامی می باشد.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه همه باید سپاه را حمایت و تقویت کنیم ، اضافه کرد: در طول تاریخ منادیان انقلاب، وحدت توحید و مبارزان با ظلم و ظالم و استکبار به‌دلیل نداشتن یار و  یاور خانه‌نشین شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران  با اشاره به اینکه امروز دنیا با وجود نیرو‌های جان برکف و مقتدر و باایمان ، از ما می‌ترسد  گفت: سپاه در تمامی عرصه ها حضوری فعال دارد و کارهای بر زمین مانده دولت را انجام می دهد.

آیت الله محمدی لائینی به کم آبی در خوزستان هم اشاره و اضافه کرد: امروز سپاه در حال ابرسانی با تانکر به بیش از ۸۰۰ الی ۹۰۰ روستا در خوزستان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به اقدامات سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی، مقابله با کرونا و دیگر عرصه ها اشاره کرد و گفت: باید سپاه را حفظ کنیم .

به گزارش بلاغ، در پایان این آئین از زحمات و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام تسخیری تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام رعایتی نیز با حکم نماینده، ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا منصوب شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴