تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۵۳۳۵۱
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو باید در تعامل با دستگاه‌های مسؤول در دولت طرح‌های ضربتی و بلندمدت را برای رفع مشکل کم آبی خوزستان اجرایی کند.
۰
plusresetminus
وزارت نیرو طرح‌ ضربتی برای رفع مشکل کم آبی خوزستان اجرا کند/تلاش دشمن برای بهره‌گیری سوء از حوادث خوزستان
به گزارش بلاغ، علی کریمی‌فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره نابسامانی‌های استان خوزستان در بحث آب اظهار کرد: نابسامانی‌های امروز خوزستان در حوزه کم آبی نتیجه بی‌تدبیری‌های اجرایی و کم‌کاری در تامین منابع آب و مدیریت توزیع آن است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان برای بهره‌گیری سوء از حوادث خوزستان دندان تیز کردند.

عضو خانه ملت با اشاره به بی‌توجهی مسؤولان سابق و فعلی خوزستان به هشدارهای مراجع مسؤول در این ارتباط یادآور شد: رفع مشکلات کنونی مردم خوزستان نیازمند عزم انقلابی و اراده قاطع است.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوء استفاده معاندان از وقایع اخیر خوزستان گفت: مطالبات این چنینی مردم باید در بستر آرام و بدون تنش بررسی و رسیدگی شود.

دبیر هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: اگر استاندار سابق خوزستان به رسالت قانونی خود در زمان مسؤولیت عمل می کرد و دولت نیز اهتمام جدی را به معضل کمبود آب در شهرهای خوزستان معطوف می‌کرد، امروز مردم عزیز آن استان از حیث منابع آب در مضیقه نبودند.

این نماینده مجلس با اشاره به دغدغه نمایندگان مجلس یازدهم برای رفع مشکلات مردم خوزستان افزود: مجلس برای رفع بنیادی این نقیصه در بستر قانونی عزم قاطع دارد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر مسؤولیت مستقیم وزارت نیرو در مورد تامین آب خوزستان خاطر نشان کرد: وزارت نیرو باید در تعامل با دستگاه‌های مسؤول در دولت طرح‌های ضربتی و بلندمدت را برای رفع مشکل کم آبی خوزستان اجرایی کند.

این نماینده مجلس با اظهار تأسف از درگیری‌های منجر به مرگ در خوزستان بر اثر کمبود منابع آب گفت: مسؤولان دولتی و قضایی برای روشن شدن ابعاد حادثه جان باختن این عزیزان مسؤولیت دارند.

وی با تأکید بر سابقه انقلابی مردم خوزستان افزود: مردم با بصیرت خوزستان اجازه سوء استفاده دشمنان از مشکلات به‌وجود آمده را نخواهند داد.

کریمی‌فیروزجایی افزود: مشکلات مردم خوزستان با تعامل منطقی و همکاری فزاینده دستگاه‌های مسؤول و صبوری مردم مقاوم این استان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴