عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران عنوان کرد

تداوم ثبات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/فرصت خرید را از دست ندهید

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۵۳۳۴۰
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، از تداوم ثبات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه خبر داد و گفت: این مزنه بازار طلا کاملا آماده جرقه غیرمترقبه است و اینکه به کدام سمت صعودی و نزولی بخواهد پرتاب شود، باید کمی منتظر ماند.
۰
plusresetminus
تداوم ثبات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/فرصت خرید را از دست ندهید
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از تداوم ثبات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه خبر داد و اظهار کرد: طلا همچنان با یک روند آرام و با ثباتی در حرکت است و بنظر می‌رسد این روند هر چند با شیب ملایم اما ادامه دار، تداوم د اشته باشد.

وی افزود: قیمت‌ها به نسبت هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است و از نظر نوسان قیمت شاهد یک جو آرام هستیم.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: بنظر می‌رسد پشت این جو آرام و در جلوی روی این روزهای کم تنش، یک جو متلاطمی در راه است که ممکن است این اتفاق، هر چه زودتر به وقوع بپیوندد.

این فعال صنفی بازار طلا، ادامه داد: هر مثقال طلا در بازار امروز به 4 میلیون و 610 هزار تومان و هر گرم طلای آب شده نیز یک میلیون و 60 هزار تومان رسید.

نصیری با اشاره به شیب نزولی ملایم قیمت‌ها در بازار امروز، گفت: سکه امامی در معاملات امروز با قیمت 10 میلیون و 650 هزار تومان، نیم سکه 5 میلیون و 600 هزار تومان و ربع سکه با 3 میلیون و 520 هزار تومان دادوستد شد.

وی بیان کرد: این نوسانات 50 تا 60 هزار تومانی را ما در این هفته‌ها تقریبا هر روز داریم و الا توجیه خاصی ندارد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، عنوان کرد: این مزنه بازار طلا کاملا آماده جرقه غیرمترقبه است و اینکه به کدام سمت صعودی و نزولی بخواهد پرتاب شود، باید کمی منتظر ماند.

این فعال صنفی بازار طلا، متذکر شد: بنظر می‌رسد حتی اگر برجام هم به نتیجه برسد، بعید می‌بینم دلار و طلا از قیمت حال حاضر، خیلی پایین‌تر بیاید.

نصیری با اشاره به بازشدن مجدد برخی از بازارهای بورس، یادآور شد: این قیمت‌ها به نحوی کف قیمت شرایط فعلی است و زمان خوبی برای خرید طلا است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما