تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۵۳۳۳۸
با پایان مسابقات مینی فوتبال اسفندان؛تیم های برتر دومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره یادواره جام شهدای روستای اسفندان مشخص شدند
۰
plusresetminus
تیم های برتر جام شهدای روستای اسفندان مشخص شدند+تصاویر
به گزارشبلاغ،امین اصغری مسئول برگزاری مسابقات مینی فوتبال در حاشیه مراسم اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: دومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره یادواره جام شهدای روستای اسفندان با شرکت ۴۷ تیم برگزار شد و در نهایت با قهرمانی تیم مرحوم طاهری به پایان رسید.

اصغری افزود : این مسابقات به مدت ۵۶ روز طول کشید و در مجموع ۵۷۶ بازیکن، مربی و سرپرست در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
وی با بیان اینکه در این دوره ۱۲۶ دیدار برگزار گردید، افزود : در طول این مسابقات ۶۳۰۰ دقیقه زمان برگزاری مسابقات بوده است که ۴۸۵ گل رد و بدل شد و تیم ها ۳۲۰ کارت زرد و ۱۸ کارت قرمز دریافت کردند.
این مسئول بیان کرد : در پایان دومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره یادواره جام شهدای روستای اسفندان، تیم مرحوم طاهری افراچال مقام اول، تیم مرحوم ذبیحی اسفندان مقام دوم  و تیم دارابکلا مقام سوم را کسب کرد و تیم یاران مرحوم دباغی بعنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی شد.

اصغری ادامه داد: ابوالفضل افضلی از تیم جوانان کردخیل با ۱۶ گل زده آقا گل مسابقات انتخاب شده است.

گفتنیست؛ اختتامیه این مسابقات باحضور باشکوه تماشاگران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور مهمانان ویژه برگزار شد.

این مسابقات به عنوان یکی ز معتبرترین مسابقات ورزشی هر ساله در مرکز استان مازندران با کیفیت بالا برگزار می گردد.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰