کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با پایان مسابقات؛

تیم های برتر جام شهدای روستای اسفندان مشخص شدند+تصاویر

27 تير 1400 ساعت 12:28

با پایان مسابقات مینی فوتبال اسفندان؛تیم های برتر دومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره یادواره جام شهدای روستای اسفندان مشخص شدند


به گزارشبلاغ،امین اصغری مسئول برگزاری مسابقات مینی فوتبال در حاشیه مراسم اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: دومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره یادواره جام شهدای روستای اسفندان با شرکت ۴۷ تیم برگزار شد و در نهایت با قهرمانی تیم مرحوم طاهری به پایان رسید.

اصغری افزود : این مسابقات به مدت ۵۶ روز طول کشید و در مجموع ۵۷۶ بازیکن، مربی و سرپرست در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
وی با بیان اینکه در این دوره ۱۲۶ دیدار برگزار گردید، افزود : در طول این مسابقات ۶۳۰۰ دقیقه زمان برگزاری مسابقات بوده است که ۴۸۵ گل رد و بدل شد و تیم ها ۳۲۰ کارت زرد و ۱۸ کارت قرمز دریافت کردند.
این مسئول بیان کرد : در پایان دومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره یادواره جام شهدای روستای اسفندان، تیم مرحوم طاهری افراچال مقام اول، تیم مرحوم ذبیحی اسفندان مقام دوم  و تیم دارابکلا مقام سوم را کسب کرد و تیم یاران مرحوم دباغی بعنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی شد.

اصغری ادامه داد: ابوالفضل افضلی از تیم جوانان کردخیل با ۱۶ گل زده آقا گل مسابقات انتخاب شده است.

گفتنیست؛ اختتامیه این مسابقات باحضور باشکوه تماشاگران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور مهمانان ویژه برگزار شد.

این مسابقات به عنوان یکی ز معتبرترین مسابقات ورزشی هر ساله در مرکز استان مازندران با کیفیت بالا برگزار می گردد.
 
 


کد مطلب: 453338

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/453338/تیم-های-برتر-جام-شهدای-روستای-اسفندان-مشخص-شدند-تصاویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com