تاریخ انتشارشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۵۳۳۱۳
فرماندار نوشهر از تشدید نظارت و بازرسی های دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر خبر داد و گفت: با برهم زنندگان بازار مرغ برخورد می‌شود.
۰
plusresetminus
برخورد قانونی با برهم زنندگان بازار مرغ /گشت‌های سیار برای برخورد با متخلفان تشدید می‌شود
به گزارش بلاغ، سعید یزدانی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نوشهر با تاکید بر تامین و توزیع بموقع اقلام اساسی مردم در بازار اظهار داشت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری مناسب، نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای خدمت به مردم و کسب رضایت آنان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به نقش مهم و کلیدی بازار و تامین نیازهای مردم در این راه همه دستگاه‌های متولی وظیفه سنگینی برعهده دارند.

رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان نوشهر با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی های دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت های بعضی از اقلام مصرفی مردم همچون مرغ توسط برخی از افراد فرصت طلب باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت‌ها وجود داشته باشند و با متخلفان مطابق قانون برخورد شدید قانونی شود.

یزدانی بیان کرد: فرآیند عرضه اولیه و نهایی در بازار به شدت مورد کنترل قرار گیرد تا بعضی تغییر قیمت‌ها در این فرایند توسط فرصت‌طلبان باعث بر هم خوردن تعادل بازار و افزایش قیمت‌ها نشود و می‌طلبد دستگاه های اجرایی در این مسیر نظارت های بیشتری داشته باشند.

این نشست که با حضور مهدی خزایی معاون توسعه و برنامه ریزی، یزدان کرد بخشدار بخش مرکزی، روسای ادارات جهاد کشاورزی، صمت، دامپزشکی، تعزیرات و سایر اعضابرگزار شد؛ با هدف بررسی وضعیت تنظیم بازار و برنامه ریزی جهت تامین و توزیع اقلام اساسی مردم همچون مرغ، شکر و...، مسائل پیرامون افزایش قیمت نان، اتخاذ تدابیر کنترلی بیشتر بر بازار تشکیل شد و همچنین مقرر شد، گشت های سیار با هدف حضور محسوس در بازار و برخورد با متخلفین استمرار پیدا کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴