تاریخ انتشارجمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۴۵۳۲۸۸
امام‌جمعه زیراب گفت: اسلام آمریکایی همان دنباله اسلام اموی و عباسی است که در مقابل اسلام ناب محمدی حضرت امام راحل قرار دارد.
۰
plusresetminus
اسلام آمریکایی همان دنباله اسلام اموی و عباسی است
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در نماز جمعه این هفته شهر زیراب به آیه‌ای از قرآن درمورد اهل ایمان اشاره و اظهار کرد: در قرآن آمده یاران خدا کسانی هستند که هرگاه در روی زمین قدرت به آنها داده شد، نماز به پا می‌دارند، ادای زکات و امربه‌معروف و نهی‌از منکر دارند. یعنی وقتی قدرت یافتند تبدیل به طاغوت جدید نمی‌شوند و ارتباطشان با خدا و مردم محکم و مستحکم می‌کنند. 
 
وی با اشاره به فرمایش امام راحل درمورد حضور در مساجد، خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند: مسجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید.مفهوم فرمایش اینکه سنگر یعنی مکانی برای دفاع در همه زمینه‌ها، دفاع از حاکمیت نظام و اسلام.اما مسئولین این پتانسیل و ظرفیت را نادیده گرفته‌اند و در نماز جماعات مساجد شرکت نمی‌کنند.
 
امام‌جمعه زیراب افزود: کسانی که در ۸سال دفاع مقدس درمقابل حجمه عظیم استکبار ایستادند، برمی‌گردد به تربیت حسینی و مسجدی و فرمایش امام که مسجد سنگر است.فرمایشی که به کلام خدا برمی‌گردد. 
این مسئول با برشمردن پیامد‌های مثبت و دستاورد‌های حضور مسئولین در نماز جماعات، گفت: اولین دستاورد، آگاهی پیدا کردن از نیازهای جامعه و عینی شدن مشکلات برای مسئولین است.قدم اول برای حل هر مشکلی، شناخت آن است.
رضایی تقویت روح دین‌گرایی را از دیگر دستاورد‌ها برشمرد و تصریح کرد: دستاورد دیگر تقویت روح دین‌گرایی، اخلاقی و ارزش‌های مذهبی و انسانی در میان آحاد مردم. حضور مسئولین در نماز جماعت‌ها باعث حضور آحاد مردم مخصوصا جوانان می‌شود. نمی‌گوییم هر روز ولی هفته‌ای سه الی ۴ روز را اختصاص دهند. متاسفانه بعد بیش از ۴۰ سال از انقلاب، جمعیت مساجد کاهش پیدا کرد. 
 
وی تصریح کرد: امیدوارم صدایم به آیت‌الله رئیسی برسد و درخواست دارم که حضور مسئولین حکومتی را در نماز جماعت، ملزم کنند تا خیلی از نارسایی‌های جامعه و جوانان حل شود.
 
امام‌جمعه زیراب با برشمردن سایر دستاوردهای حضور مسئولین در نماز جمعه و جماعت، اظهار کرد: تقویت هم بستگی بین مردم و مسئولین، کاهش آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی، تقویت موقعیت بین‌المللی و منطقه‌ای حکومت اسلامی در مواجه با بحران‌‌ها از دیگر دستاورد‌ها به شمار می‌آیند. 
 
این مسئول با اشاره به شهادت امام باقر علیه‌السلام، گفت: اسلام آمریکایی همان دنباله اسلام اموی و عباسی است که در مقابل اسلام ناب محمدی حضرت امام راحل قرار دارد.اسلام آمریکایی به ظاهر دین توجه دارد اما روحش طاغوت است.امام‌باقر (ع) از اختلاف جنگ عباسیان و امویان برای ترویج اسلام جدش رسول خدا استفاده کرد.
 
رضایی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درمورد اسلام آمریکایی اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در معرفی اسلام اموی، عباسی و آمریکایی فرمود:در بسیاری از ملت‌های مسلمان، مردم مسلمان هستند و قرآن هم می‌خوانند اما در مقابل کفر، آمریکا، رژیم صهیونیستی، شهوات، فساد جنسی و مالی، حساسیت نشان نمی‌دهند.حتی مرگ بر آمریکا را در مکه حرام می‌دانند.پادشاه عربستان که بزرگترین طاغوت زمان است را امام خود می‌دانند، این همان اسلام آمریکایی است. 
 
وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان، گفت: تشکیل شورای نگهبان در سال ۱۳۵۹ به دستور امام راحل بوده است که تشکیل این شورا ریشه در قضیه مشروطه دارد که شیخ فضل‌الله نوری به همراه مردم در مقابل مجلس تحصن کردند بدین منظور که هر قانونی در مجلس تصویب می‌شود حتما باید با قوانین شرعی و دینی مطابقت داشته باشد.
 
امام‌جمعه زیراب افزود: بعد از انقلاب که به دستور امام شورای نگهبان تشکیل شد، ۶ نفر از فقهایی که از جانب ولی فقیه انتخاب می‌شوند باید بر قوانین نظارت داشته باشند. امام راحل فرمودند: تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان، امری خطرناک و باعث ضربه زدن می‌شود. 
 
این مسئول با اشاره به شهادت مسلم‌ابن‌عقیل، بی بصیرتی را عامل مهمی در شهادت ایشان دانسته و تصریح کرد: شهادت "مسلم‌ابن‌عقیل " و روز عرفه را در پیش داریم. شهادتی غمگین که بی‌بصیرتی مردم کوفه باعث آن شد. زمانی که "هانی" را دستگیر کرده بودند ۵۰ نفر در داخل دارالحکومه بر ۴ هزار شمشیرزن قبیله هانی، پیروز شدند.اگرچه شهادت افتخار است اما بی‌بصیرتی مردم کوفه باعث شد. 
 
رضایی به نشست مجازی سازمان منافقین با سیاست‌مداران آمریکایی و اروپایی اشاره و خاطرنشان کرد: نشست مجازی بزرگترین سازمان تروریستی و جنایت‌کار منافقین با سیاست‌مداران آمریکایی، اروپایی و کانادایی جای تاسف دارد. آمریکایی‌ها هنوز متوجه نشدند که سازمان منافقین منفورترین سازمان در افکار ملت ایران است.حتی سکولار هم منافقین را قبول ندارد.
 
وی در پایان تصریح کرد: رهبر جمهوری‌خواه آمریکا با تروریست‌هایی که جنایت و خیانت کرده‌اند و ۱۷ هزار نفر را در خیابان‌ها و کوچه‌ها به خاک و خون کشیدند، حرف می‌زند. حالا مسئول ایرانی به سلام آمریکا و لبخند اروپایی دل می‌بندد!

انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴