کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در مازندران:

فرهنگ غدیر مهم‌ترین نیاز امروز جامعه اسلامی است/شورای نگهبان قاطعانه و شجاعانه عمل می‌کند

25 تير 1400 ساعت 15:25

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه فرهنگ غدیر، اهل بیت و ولایت را در خانواده‌ها پیاده کنیم، گفت: فرهنگ زندگی ما غدیری و اهل بیتی باشد و براساس الگوی اهل بیت عمل کنیم.


به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با اظهار اینکه افراد باتقوا، اغنیای واقعی در دنیا هستند، گفت: انسان با مادیات احساس غنا نمی‌کند و غنای واقعی غنای نفس است.

وی با عنوان گرامیداشت هفته بهزیستی خواستار کمک و توجه به نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی، کمیته امداد و غیره شد و گفت: مددجویان این نهادها نیازمند توجه هستند.

وی با تقدیر از تشکیلات شورای نگهبان در انتخابات افزود: گمنامی در مسیر درست امری پسندیده است وانسان های وارسته سعی می‌کنند گمنام باشند و زندگی کنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه حضرت علی (ع) یک مظلوم و خادم گمنام بوده است، افزود: متأسفانه کسانی در جهت گمنام سازی مولای متقیان عمل نکردند و از این رو باید جریان غدیر را جدی گیریم و برای بزرگداشت و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی آن اقدام کنیم.

وی با تاکید براینکه فرهنگ غدیر، اهل بیت و ولایت را در خانواده‌ها پیاده کنیم، تصریح کرد: فرهنگ زندگی ما غدیری و اهل بیتی باشد و براساس الگوی اهل بیت عمل کنیم.

آیت الله لائینی باانتقاد از توهین نسبت به ساحت علامه مصباح یزدی که سردار حوزه و دانشگاه است، گفت: نباید اجازه توهین نسبت به این خادمان گمنام را دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، شورای نگهبان را خادم گمنام یاد کرد و گفت: این شورا فیلتری است که اجازه نمی‌دهد افراد فاقد صلاحیت وارد بدنه نظام شوند و باید از نهاد خدمتگزار شورای نگهبان حمایت کنیم.

وی باتاکید براینکه باید ظالمان گمنام نظیر قدرت‌های استعماری را به جامعه و دنیا معرفی کنیم، گفت: اگر مردم به جنایت‌های استکبار جهانی آشنا شوند، مرگ برآمریکا شعار تمام مردم دنیا خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453286

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/453286/فرهنگ-غدیر-مهم-ترین-نیاز-امروز-جامعه-اسلامی-شورای-نگهبان-قاطعانه-شجاعانه-عمل-می-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com