تاریخ انتشارجمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۵۳۲۸۶
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه فرهنگ غدیر، اهل بیت و ولایت را در خانواده‌ها پیاده کنیم، گفت: فرهنگ زندگی ما غدیری و اهل بیتی باشد و براساس الگوی اهل بیت عمل کنیم.
۰
plusresetminus
فرهنگ غدیر مهم‌ترین نیاز امروز جامعه اسلامی است/شورای نگهبان قاطعانه و شجاعانه عمل می‌کند
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با اظهار اینکه افراد باتقوا، اغنیای واقعی در دنیا هستند، گفت: انسان با مادیات احساس غنا نمی‌کند و غنای واقعی غنای نفس است.

وی با عنوان گرامیداشت هفته بهزیستی خواستار کمک و توجه به نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی، کمیته امداد و غیره شد و گفت: مددجویان این نهادها نیازمند توجه هستند.

وی با تقدیر از تشکیلات شورای نگهبان در انتخابات افزود: گمنامی در مسیر درست امری پسندیده است وانسان های وارسته سعی می‌کنند گمنام باشند و زندگی کنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه حضرت علی (ع) یک مظلوم و خادم گمنام بوده است، افزود: متأسفانه کسانی در جهت گمنام سازی مولای متقیان عمل نکردند و از این رو باید جریان غدیر را جدی گیریم و برای بزرگداشت و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی آن اقدام کنیم.

وی با تاکید براینکه فرهنگ غدیر، اهل بیت و ولایت را در خانواده‌ها پیاده کنیم، تصریح کرد: فرهنگ زندگی ما غدیری و اهل بیتی باشد و براساس الگوی اهل بیت عمل کنیم.

آیت الله لائینی باانتقاد از توهین نسبت به ساحت علامه مصباح یزدی که سردار حوزه و دانشگاه است، گفت: نباید اجازه توهین نسبت به این خادمان گمنام را دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، شورای نگهبان را خادم گمنام یاد کرد و گفت: این شورا فیلتری است که اجازه نمی‌دهد افراد فاقد صلاحیت وارد بدنه نظام شوند و باید از نهاد خدمتگزار شورای نگهبان حمایت کنیم.

وی باتاکید براینکه باید ظالمان گمنام نظیر قدرت‌های استعماری را به جامعه و دنیا معرفی کنیم، گفت: اگر مردم به جنایت‌های استکبار جهانی آشنا شوند، مرگ برآمریکا شعار تمام مردم دنیا خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴