کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کرونا همچنان می‌تازد؛

بستری هزار و ۴۷۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران

25 تير 1400 ساعت 12:14

طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۳۱۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۴۷۱ نفر رسید.


به گزارش بلاغ، روند پرشتاب کرونایی را در مازندران درحالی تجربه می‌کنیم که هفدمین ماه از شیوع ویروس کرونا سپری می‌شود.

تب و تاب کرونایی درحالی ادامه دارد که  آمار مبتلایان جدید سه‌رقمی و شمار بستری‌شدگان چهاررقمی است.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۶۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد ۱۹۲ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون یک‌هزار و ۱۸۶ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۹۸ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر  ۲۸۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بیمار جدید بستری و ۳۴ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۳۱۲ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۴۷۱ نفر رسید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453282

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/453282/بستری-هزار-۴۷۱-بیمار-کرونایی-مراکز-درمانی-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com