تاریخ انتشارجمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۵۳۲۵۸
همزمان با هفته گرامیداشت حجاب و عفاف نمایشگاه حریم ریحانه در نوشهر افتتاح شد.
۰
plusresetminus
افتتاح نمایشگاه حریم ریحانه در نوشهر
به گزارش بلاغ، همزمان با هفته گرامیداشت حجاب و عفاف نمایشگاه حریم ریحانه به همت بسیج جامعه زنان نوشهر و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه، معاونت بازرسی سپاه و با حضور جمعی از خواهران بسیجی در مجاورت مسجد جامع نوشهر افتتاح شد.

مسوول جامعه زنان ناحیه نوشهر ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت : نمایشگاه حریم ریحانه در راستای پاسداشت و حفظ حریم خانواده و ارزش های فرهنگی جامعه اسلامی و تبیین و ترویج فلسفه حجاب برپا شده است.

جلالی افزود: این نمایشگاه با رویکردی فرهنگی ، سیر تحولات پوشش زنان از دوران باستان تا به امروز، حجاب در ادیان مختلف و نظرات دانشمندان اسلامی را در قالب پوستر به تصویر کشیده شده است که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

وی افزود: در کنار این نمایشگاه غرفه فروش محصولات فرهنگی و البسه حجاب، غرفه مشاوره و کرسی آزاد اندیشی پیرامون حجاب دایر شده است.

مسئول جامعه زنان شهرستان نوشهر در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه هندبال بین تیم بانوان نوشهر و تیم روستای ونوش ، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات نقاشی و عروسک با حجاب ، توزیع بسته معیشتی بین زنان بی سرپرست، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی، تجلیل از بانوان شاخص محجبه، برپایی ایستگاه صلواتی توسط پایگاه حضرت سکینه( س)روستای موسی آباد و تجمع بزرگ عفاف وحجاب درمسجد جامع شهر از جمله برنامه های هفته عفاف و حجاب در شهرستان نوشهر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴