تخلف در مناقصه کشتارگاه نور تکذیب شد؛

مشکلات کشتارگاه نیمه صنعتی نور زیر ذره بین دستگاه قضا

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۵۳۲۰۵
دادستان عمومی و انقلاب نور با هشدار به حاشیه سازان خبری در فضای مجازی شایعه تخلف در مناقصه کشتارگاه نیمه صنعتی این شهرستان را تکذیب کرد.
۰
plusresetminus
مشکلات کشتارگاه نیمه صنعتی نور زیر ذره بین دستگاه قضا
به گزارش بلاغ، قنبر قنبری به حواشی ایجاد شده در فضای مجازی درخصوص تخلف در مناقصه کشتارگاه نیمه صنعتی این شهرستان و مشکلات بهداشتی آن اشاره کرد و گفت: جلسه‌ای در شهرداری با حضور فرماندار شهرستان تشکیل وپس ازبررسی مشخص شد موارد قانونی و شکل آئین نامه معاملاتی شهرداری در روند مناقصه رعایت شده، و بر اساس قانون رد یا ابطال آن با دادستان نیست

قنبری افزود: کمیسیون مزایده به موجب قانون اختیار دارد این مناقصه را تأئید یا ابطال کند و مدعی العموم درمواردی که تخلفی در جهت تضییع حقوق بیت المال صورت بگیرد ورود و اقدامات لازم قانونی را انجام خواهد داد.

وی با هشدار به حاشیه سازان خبری در فضای مجازی تأکید کرد: مردم اخبار صحیح را از مبادی رسمی دنبال کنند و با رد شایعات صورت گرفته اقدامات سوء اشخاص فرصت طلب را خنثی کنند.

قنبری در حاشیه این بازدید مشکلات فعلی این کشتارگاه را مربوط به فضای محیطی آن اعم از عرصه و اعیان دانست و افزود: اغلب مشکلات ساختاری در فضای فیزیکی این واحد تولیدی مربوط به سنوات گذشته بوده و باید با همکاری مستقیم شهرداری مرتفع گردد که عموما برون رفت از این معضل از حیطه اختیارات پیمانکار خارج است.

دادستان عمومی و انقلاب نور با بیان اینکه مشکلات این کشتارگاه نیاز به یک برنامه ریزی مدون دارد گفت: هماهنگی بین سازمانی بویژه مشارکت شهرداری نور و اداره دامپزشکی در رفع این معضل لازم و ضروری بوده ودستگاه قضایی شهرستان تلاش خواهد کرد ضمن ایجاد انسجام با ارائه راهکار‌های قانونی بهبود شرایط فعلی را رقم زده و مقدمات تأمین سلامت شهروندان را فراهم نماید.

وی تاکید کرد: درحال حاضر موردی که بخواهد سلامت شهروندان و عموم مشتریان را تهدید کند وجود ندارد تا گوشت به صورت استاندارد و با رعایت کامل نکات بهداشتی آماده و عرضه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما