فرمانده سپاه کربلا خبر داد

ساخت 1100 واحد مسکن مددجویان در سال 1400

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۴۵۳۱۹۰
فرمانده سپاه کربلا از ساخت یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن مددجویان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: نیرو‌های جهادی برای ساخت مسکن مددجویان پای کار هستند.
۰
plusresetminus
ساخت 1100 واحد مسکن مددجویان در سال 1400
به گزارش بلاغ، آئین افتتاح ۴ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به همت سپاه شهرستان بهشهر، با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در مرکز این شهرستان برگزار شو

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در حاشیه این آئین با اشاره به توافق نامه بین سپاه و کمیته امداد، از ساخت یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن مددجویان در سال ۱۴۰۰ خبر داد وگفت: در شهرستان بهشهر از مجموعه ۱۲۴ واحد مسکن محرومان،   ۴ واحد امروز افتتاح شد که مابقی واحد‌های مسکونی به تدریح در حال ساخت و افتتاح هستند.

به گفته فرمانده سپاه کربلا ۵۷۰ میلیون تومان هزینه ساخت این چهار واحد مسکونی شد که توسط خیرین، گروه‌های جهادی و اعتبارات بهزیستی و کمیته امداد تامین شد.
 

مسلمی در ادامه با تصریح بر اینکه تامین واحد مسکونی برای محرومین یکی از وظایفی است که بر عهده ما نهاده شده است خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در زمینه ساخت خانه محروم دغدغه کوچکی از مردم را برطرف و خدمتگزار لایقی برای مردم استان باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲