تاریخ انتشارجمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۳
کد مطلب : ۴۵۳۰۹۳
پس از روزها چشم انتظاری بالاخره مازندرانی ها شاهد بارش رحمت الهی بودند.
۰
plusresetminus
باران تابستانی در مازندران
به گزارش بلاغ، در حالی که در فصل تابستان به سر می‌بریم و بیشتر شهرها با گرمای هوا همچنان روبه‌رو هستند اما امروز مردم مازندان شاهد بارش باران بودند.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، با تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی از بعداز ظهر چهارشنبه ۱۶ تیرماه تا روز شنبه ۱۹ تیرماه شاهد وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات و دامنه‌های استان خواهیم بود.

معاون هواشناسی مازندران افزود: در این مدت احتمال جاری شدن روان آب و وقوع سیلاب محلی وجود دارد بنابراین مردم از اسکان در کنار رودخانه‌ها و مسیر‌های سیل خودداری کنند.

اسدی افزود: امروز بیشینه دما در مناطق غربی استان (رامسر تا نور) بین ۲۶ تا ۲۹ و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۲۹ تا ۳۲ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ تا سه‌شنبه ۲۲ تیرماه، هوای استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما خواهد بود.

اسدی خاطر نشان کرد: بیشینه دما در این مدت، در مناطق غربی (رامسر تا نور) بین ۲۹ تا ۳۱ و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۱ تا ۳۴ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

معاون هواشناسی مازندران وضعیت دریای خزر را برای امروز و فردا با موج کوتاه اعلام کرد و گفت: این وضعیت برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴