سرپرست پلیس راه مازندران خبر داد

اجرای طرح محدودیت تردد در ورودی‌های مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۵۳۰۸۰
سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به افزایش ابتلا و بستری‌شدگان کرونایی در مازندران گفت: طرح محدودیت تردد در ورودی‌های استان اجرا می‌شود.
۰
plusresetminus
اجرای طرح محدودیت تردد در ورودی‌های مازندران
به گزارش بلاغ، هادی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و دستورالعمل ابلاغی ستاد کرونای کشور و استان مازندران طرح محدودیت کرونایی از زمان آغاز محدودیت‌ها در طول ماه‌های اخیر در ورودی‌های استان اجرا شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط اخیر و افزایش آمار ابتلا و بستری شدگان کرونایی در استان مازندران و متعاقب آن دستور اکید ستاد کرونا، محدودیت‌هایی با توجه به شرایط قرمز و نارنجی کرونایی در 5 نقطه ورودی استان مازندران اجرا می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اهمیت جلوگیری از ورود خودروهای پلاک‌های غیر بومی در مبادی ورودی استان،گفت: از ورود خودروهای پلاک‌های غیر بومی که فاقد مجوز تردد باشند جلوگیری می‌شود.

عبادی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 40 هزار و 872 دستگاه اعمال قانون و 13 هزار و 16 دستگاه به مبدا بازگردانده شدند.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته نیز 614 خودرو جریمه و 151 خودرو نیز له مبداء خود بازگردانده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری در شرایط فعلی به جریمه های یک میلیونی در شهر های قرمز و 500 هزار تومانی در شهرهای نارنجی اشاره کرد و افزود: اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در در مبادی ورودی استان مازندران در حال اجرا بوده و دوربین‌های کنترل ترافیک نیز پلاک‌های غیربومی را درج و ضبط می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲