تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۴۵۳۰۰۰
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همزمان با فصل تابستان طرح نشاط معنوی در 20 امامزاده و آستان مقدس بقاع متبرکه استان اجرا شده است.
۰
plusresetminus
اجرای طرح نشاط معنوی در 20 امامزاده مازندران
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام مسعود قربانی در گفت و گویی از اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با فصل تابستان در 20 آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان آغاز شده است.

وی یکی از اهداف اجرای طرح نشاط معنوی را تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی در بین جوانان و نوجوانان در ایام اوقات فراغت دانست و افزود: در این طرح در تلاش هستیم مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان در کلاس های نشاط معنوی مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران بیان کرد: مخاطبین طرح نشاط معنوی دانش آموزان رده سنی 8 الی 18 سال هستند.

قربانی تصریح کرد: سالهای گذشته طرح نشاط معنوی به صورت حضوری برگزار شده اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامتی دانش آموزان کلاس های طرح نشاط معنوی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به طرح نشاط معنوی می توانند در شبکه‌های اجتماعی بقاع متبرکه شهر و یا محله خود عضو شوند و از کلاس‌های آن بهره گیری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴