کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر هیات نظارت انتخابات شوراهای مازندران خبر داد

اعلام نتایج بررسی صحت انتخابات شوراها تا پایان هفته

12 تير 1400 ساعت 21:51

دبیر هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران گفت: نتایج بررسی صحت انتخابات شوراهای اسلامی مازندران چهارشنبه این هفته اعلام می‌شود.


به گزارش بلاغ، سیدعلی سلیلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکلیف صحت انتخابات حوزه‌های انتخابیه مازندران تا چهارشنبه این هفته در استان مشخص می‌شود، گفت: جهت اعلام به سراسر کشور نیز از ۲۵ تا ۳۰ تیر نیز از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی به وزارت کشور ابلاغ می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه کمیته حقوقی هیات عالی نظارت با رصد موشکافانه در حال بررسی دقیق شکایات هستند، افزود: شکایات زیادی به هیات نظارت ارسال شد که عمده آن بحث همیشگی خرید و فروش آرا و در برخی از حوزه ها به ویژه روستایی مشارکت بالای ۱۲۵ درصد بود.

دبیر هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران حضور حدود ۶۱ درصدی مردم با بصیرت و انقلابی مازندران پای صندوق آرا ۲۸ خرداد در طلیعه گام دوم انقلاب باتوجه به دشمنی گسترده توسط استکبار جهانی و ناکارآمدی داخلی نشان از هوش بالای سیاسی ملت ایران برشمرد و تصریح کرد: بر اساس رصدهای انجام شده درصورت به موقع آغاز شدن انتخابات صبح ۲۸ خرداد، این مشارکت تا ۷۰ درصد نیز می‌توانست افزایش یابد.

سلیلی از رصد کامل اوضاع انتخاباتی مازندران توسط هیات عالی خبر داد و یادآور شد: مردم و رسانه ها به گمانه زنی ها توجه نکنند و اخبار دقیق را از هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها پیگیر باشند.

وی پرداختن به شایعات و دامن زدن به شبهات را موجب کم رنگ جلوه دادن حضور گسترده مردم مازندران پای صندوقهای آرا دانست.

دبیر هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران یادآور شد که نتایج بررسی صحت انتخابات شوراهای اسلامی استان توسط دکتر مرادیان رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای مازندران به هیات مرکزی نظارت پایان این هفته اعلام می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452959

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/452959/اعلام-نتایج-بررسی-صحت-انتخابات-شوراها-پایان-هفته

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com