تاریخ انتشاردوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۴۵۲۸۴۲
لنوو در کنگره جهانی موبایل از ۳ تبلت جدید رونمایی کرد که از فناوری های نوینی بهره می برند. یکی از این دستگاه ها را می توان به عنوان نمایشگر ثانویه برای لپ تاپ استفاده کرد.
۰
plusresetminus
لنوو از ۳ تبلت جدید رونمایی کرد
به گزارش بلاغ، لنوو از دو تبلت جدید در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرده است. یکی از آنها «یوگا تب» ۱۳ اینچی است که دارای پایه‌ای از جنس فولاد است و می‌توان آن را در نقطه آویزان کرد.
به گفته لنوو با «یوگا تب ۱۳» می‌توان با یک بار شارژ ۱۲ ساعت فیلم تماشا کرد. همچنین نمایشگر این دستگاه Low Temperature PolySilicon است. رفرش ریت دستگاه نیز ۶۰ هرتز است. همچنین تبلت جدید لنوو با کابل یو اس بی به یک درگاه HDMI متصل می‌شود و می‌توان از آن به عنوان نمایشگر ثانویه برای لپ تاپ یا پی سی استفاده کرد.
دوربین جلویی دستگاه ۸ مگاپیکسی است و از فناوری face unlockپشتیبانی می‌کند و عباوه برآن دو بلندگوی برند JBL در آن نصب شده است. این تبلت مجهز به فناوری دالبی Atmos است. تراشه اسنپ دراگون ۸۷۰ نیز در دستگاه به کار می رود. تبلت یوگا تب ۱۲ با قیمت پایه ۶۸۰ دلار در ماه جولای عرضه می‌شود.

علاوه برآن لنوو از تبلت یوگا تب ۱۱ نیز رونمایی کرد. این دستگاه نمایشگر ۱۱ اینچی دارد و از فناوری‌های دالبی ویژن و دالبی Atmos نیز پشتیبانی می‌کند. تبلت ۶۵۵ گرمی لنوو دارای پردازشگر ۸ هسته‌ای G90T مدیا تک، ۸گیگابایتRAMو ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.
یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی یوگا تب ۱۱ و یک نسخه دیگر آن پشت دستگاه نصب شده است. قیمت پایه تبلت لنوو نیز ۳۲۰ دلار اعلام شده و از ماه آگوست به بازار عرضه می‌شود.
دیگر تبلت جدید لنوو تب ۱۱ پلاس است که نمایشگر ۱۱ اینچی، ۴ بلندگو با قابلیت پشتیبانی از فناوری دالبی Atmos، پردازشگر ۸ هسته‌ای G90T مدیاتک و ۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین جلویی تبلت مذکور ۸مگاپیکسل و دوربین پشتی آن ۱۳ مگاپیکسل است. قیمت پایه این دستگاه نیز ۲۶۰ دلار اعلام شده و از آگوست به بازار عرضه می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما