تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۵۲۷۳۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برترین های پانزدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) منتخبان خود را شناخت.
۰
plusresetminus
معرفی منتخبان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع)
به گزارش بلاغ، عباس زارع در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی دل نوشته‌ای به امام رضا (ع) سال گذشته در دو رده سنی کودکان و نوجوانان (۷ - ۱۸ سال) و بزرگ‌سالان (از ۱۸ سال به بالا)، بخش ویژه بومی (ارسال نامه به زبان مازندرانی)، بخش ویژه حدیث رضوی و بخش بین الملل برگزار شد، اظهار کرد: دبیرخانه این جشنواره در سایه کرونا آثار شرکت کنندگان را بیشتر از طریق مجازی از سراسر دنیا جمع‌آوری کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نفرات برگزیده و شایسته تقدیر پانزدهمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) از سری برنامه‌های بنیاد بین المللی امام رضا (ع) را به شکرانه ولادت باسعادت حضرت ثامن الحجج (ع) معرفی و اظهار کرد: به جهت شیوع کرونا برگزاری آئین اختتامیه به همراه تجلیل از برترین‌های جشنواره با توجه به پراکندگی جغرافیایی منتخبین امکان پذیر نبود از این رو با حفظ کرامت و شآن برگزیدگان این جشنواره، جوایز به حساب‌های بانکی آنها واریز خواهد شد.

دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) یادآروشد: نامه‌های نفرات برگزیده و شایسته تقدیر در کتاب نجوای دل چاپ و روانه بازار نشر می‌شود.

براساس رأی هیأت داوران این جشنواره در بخش کودک و نوجوان هدیه مهرجوی نوا، فاطمه دو منجیدی و دیانا شیرزاد از مازندران به ترتیب نفرات اول تا سوم اعلام شدند، همچنین علی اصغر مویدی، فاطمه زهرا آذر نیوا، نرگس بابایی، آرمیتا یوسفی، تینا شعبانپور، سیدرضا خراسانی، ابوالفضل فرج پور از مازندران و محمدامین درویش گفتار از گیلان در این بخش از جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) شایسته تقدیر اعلام شدند.

در بخش بزرگسالان این جشنواره عزیزالله محمدپور از بابل، آمنه شیری از تهران و سعید نوریان از اردبیل به ترتیب نفرات اول تا سوم معرفی شدند، همچنین جایزه شایسه تقدیر به سیده منیژه آقایی میر از بابل، زینب مستقیمان از قائم شهر، مهری ذبیحی اترگله از ساری، حدیث وفایی نژاد از ساری، صغری ابراهیمی از خراسان شمالی، ناهید شیرعلی نژاد از تهران، فاطمه ذبیحی از آمل و سعیده علیمحمدی سلطانمرادی از گیلان تعلق گرفت.

تیم داوری این جشنواره در بخش حدیث رضوی با موضوع «نماز» و «ایثار و شهادت» سیده سمیه محمدی و فاطمه زهرا خاصی از مازندران را نفرات برگزیده اعلام کردند. صدف فیاضی، فاطمه (رؤیا) اسدالله‌ی و راضیه اورعی با نظر داوران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بخش بومی جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) اعلام شدند.

در بخش بین الملل کلثوم رجبی از افغانستان، ژاله عباس آوا از آذربایجان و ادریس یوسف عبدالقادر از نیجریه به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم این جشنواره بین‌المللی را از آن خود کردند. تنویر فاطمه از هند، زهرا سادات اخلاقی از افغانستان، هنین تیری تون از میانمار، فاطیما تیتی لایو عبدالقادر ادریس از نیجریه، عبدالخالق شریف اف از تاجیکستان، امیره سرور از کانادا، آیات عثمان از دانمارک و ام حسین از آمریکا از سوی داوران این جشنواره شایسته تقدیر اعلام شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲