رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران:

نماز جمعه 4 تیرماه در تمام شهرهای مازندران اقامه می‌شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۵۲۷۱۴
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران از برگزاری نماز جمعه 4 تیرماه در تمامی 47 شهر استان خبر داد و گفت: اقامه نماز جمعه به شرط رعایت کامل پروتکل‌ها در شهرهای زرد در مصلی‌ها و در شهرهای نارنجی و قرمز در محیط‌های باز بلا مانع است.
۰
plusresetminus
نماز جمعه 4 تیرماه در تمام شهرهای مازندران اقامه می‌شود
حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ  از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته 4 تیرماه مصادف در  شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و ستاد ملی کرونا و استانداری مازندران، این هفته در تمام شهرهای استان نماز وحدت آفرین جمعه اقامه خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، با بیان اینکه نماز جمعه چهارم تیرماه ماه برای پنجمین هفته متوالی در تمامی شهرهای استان برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: بسته به تصمیم اتخاذ شده، برقراری نماز جمعه به شرط برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد در مصلی‌ها و در شهرهای نارنجی در محیط‌‌های باز در تمامی شهرهای استان اقامه می‌شود.

انتظاری ادامه داد: این هفته 4 تیرماه اقامه نماز جمعه در تمام شهرهای استان با وضعیت زرد ( در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی (در فضای باز و حداکثر به تعداد 100 نفر و به مدت 40 دقیقه) بلا مانع است.

وی تصریح کرد: بنا بر آخرین تصمیمات اعلام شده دیگر عدم برگزاری نماز جمعه در شهرهای استان را نخواهیم داشت و نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی به شرط برگزاری نماز در فضای باز و با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

به گفته وی، نماز جمعه 4 تیر ماه در 47 شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی (طبق جدول انحصاری) برگزار می‌شود.

گفتنی است نماز جمعه در مرکز مازندران، به امامت نماینده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله محمدی لائینی، اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲