تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۴۵۲۷۰۷
سرپرست انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که با استفاده از سلاح سرد در یکی از مجتمع های تجاری شهرستان اقدام به ایجاد رعب و وحشت و ناامنی کرده بوده با اقدام سریع و قاطع پلیس رامسر خبر داد.
۰
plusresetminus
عامل برهم زدن امنیت شهروندان رامسری بازداشت شد
به گزارش بلاغ، مجتبی خانپور در گفت و گویی اظهار کرد: با تماس از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که فردی با سلاح سرد و حمله ور شدن به سوی شهروندان در یکی از مجتمع های تجاری شهرستان باعث نا امنی و ایجاد رعب و وحشت بین مردم شده است بلافاصله چندین اکیپ انتظامی اعم از ، گشت کلانتری ۱۲ مرکزی ، گشت یگان امداد و پلیس امنیت عمومی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در اقدامات اولیه مشخص شد فردی حدودا ۳۵ ساله پس مصرف مواد مخدر با در دست داشتن دو سلاح سرد و عربده کشی باعث نا امنی و برهم زدن نظم و امنیت شهروندان و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده است.

سرپرست انتظامی شهرستان رامسر تصریح کرد: مامورین ابتدا سعی در آرام کردن مجرم و گرفتن سلاح سرد از وی داشتند که باوجود تلاش های پی در پی ماموران ، مجرم به اعمال مجرمانه خود ادامه داد که سپس مامورین با رعایت قوانین استفاده از سلاح متهم را در کمترین زمان و به صورت قاطعانه دستگیر کردند.

خانپور در پایان با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس قاطعانه با عاملین برهم زدن نظم و امنیت شهروندان برخورد خواهد کرد گفت : از شهروندان درخواست داریم هرگونه موارد نا امنی و اعمال مجرمانه را فورا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴