فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد

برخورد قاطعانه سپاه با قاچاقچیان چوب

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۵۲۶۷۸
فرمانده سپاه کربلا گفت: با حضور مقتدارنه سپاه در حوزه حفاظت و صیانت از جنگل، شاهد برطرف شدن قاچاق چوب و قطع شدن دست متجاوزین خواهیم بود.
۰
plusresetminus
برخورد قاطعانه سپاه با قاچاقچیان چوب
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در گفت و گویی از اجرایی کردن تفاهم نامه صیانت از جنگل ها خبر داد وگفت: یکی از دغدغه های منابع طبیعی سه استان شمالی قاچاق چوب  و تصرف جنگل و اراضی منابع طبیعی بوده است که تفاهم نامه ای برای حفاظت از صیانت از جنگل امضا شد.

مسلمی به جلسات اولیه با اداره منابع طبیعی غرب و شرق مازندران  اشاره کردو افزود: ان شاء الله با حضور مقتدارنه سپاه در حوزه حفاظت و صیانت از جنگل، شاهد برطرف شدن قاچاق چوب و قطع شدن دست متجاوزین  به جنگل ها خواهیم بود.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: کارکرد سپاه در حوزه حفظ صیانت از جنگل کارکرد نظارتی خواهد بود  لذا طبق قراردادی که شرکت ها با منابع طبیعی بستند نظارت سپاه انجام خواهد شد.

به گفته سردار مسلمی ادامه فعالیت های شرکت ها منوط به تائید سپاه است و سپاه با استفاده از بسیجیان در این حوزه نظارت خود را آغاز خواهد کرد.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: اگر شرکت ها کارها و ماموریت های خود را به درستی انجام ندادند، قطعا در تسویه حساب اقدام خواهد شد.

مسلمی به برگزاری ایست و بازرسی در بخش قاچاق چوب هم اشاره کرد و ادامه داد: هرجا منابع طبیعی اعلام نیاز کرد ما آمادگی داریم تا به آنها کمک کنیم.

فرمانده سپاه کربلا  با بیان این مطلب که نگهداری و احیای مراتع و جنگل ها هم در دستور کار قرار دارد،خاطرنشان کرد: در بحث حفاظت و صیانت از جنگل از ظرفیت همه نیروهایی که در شرکت ها شاغل هستند استفاده می شود، مگر اینکه به وظیفه ذاتی خود عمل نکنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴