کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران خبر داد

نجات ۱۷۱ نفر از غرق شدن طی ۲ هفته اخیر

1 تير 1400 ساعت 10:45

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با تاکید بر ممنوعیت شنا در دریای مواج و همچنین شنا در شب گفت: بی‌توجهی به هشدارها در محمودآباد موجب حادثه برای یک خانواده ۶ نفر شد که در این حادثه یک کودک ۱۲ ساله در دریا مفقود شده است.


به گزارش بلاغ، نقی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به حادثه غرق‌شدگی روزهای گذشته در دریای محمودآباد اظهار کرد: خانواده ۶ نفره مشهدی با وجود مواج بدن دریا وارد ساحل محمودآباد شدند که با توجه به طوفانی بودن دریا قایق آنان واژگون شد.

وی افزود: باتوجه به واژگون شدن قایق آنان ناجیان غریق به کمک آنان شتافتند ولی متاسفانه کودک ۱۲ ساله مفقود شد و بقیه نجات پیدا کردند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران  بیان کرد: کماکان جست‌وجوها از روز گذشته برای پیدا کردن این کودک ادامه دارد.

کریمیان با تاکید بر توجه مردم به توصیه‌ها و هشدارها، خاطرنشان کرد: با وجود ممنوعیت شنا در دریای مواج و همچنین شنا در شب باز هم وارد دریا می‌شوند که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: با تلاش ناجیان غریق تاکنون ۱۷۱ نجات از خطر غرق شدن در دریای مازندران نجات پیدا کردند و ۹ نفر در دریای مازندران غرق شدند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در پایان گفت: هدف از استقرار ناجیان غریق در طول نوار ساحلی مازندران اطلاع‌رسانی و جلوگیری از بروز حوادث است که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452677

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/452677/نجات-۱۷۱-نفر-غرق-شدن-طی-۲-هفته-اخیر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com