تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۵۲۶۴۷
مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از حضور کاروان «در سایه‌سار خورشید» در مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان مازندران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک کرامت خبر داد.
۰
plusresetminus
کاروان «در سایه‌سار خورشید» مهمان 8 شهید گمنام در ساری
به گزارش بلاغ، کاظم محرابی در گفتگو با خبرنگاران با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) از حضور کاروان «در سایه‌سار خورشید» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خبر داد و اظهار کرد: این ویژه برنامه با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) ساعت 8 صبح دوشنبه 31 خرداد در جوار حرم شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران برگزار می‌شود.
 
مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه این برنامه طی چند سال متوالی در این مکان برگزار می‌شود، افزود: عطرافشانی و ادای احترام خادمین رضوی و مسئولین استان به حرم هشت شهید گمنام همراه با مولودی خوانی و شعرخوانی توسط شاعران آئینی و پرچم‌گردانی حرم امام رضا (ع) از برنامه‌های این مراسم خواهد بود.
 
وی از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، خانواده‌های معزز شهدا و خبرنگاران و رسانه‌های استان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴