تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۵۲۶۴۲
رئیس دفتر هیات نظارت شورای نگهبان انتخابات شهرستان ساری با بیان اینکه هیچ موردی مبنی بر خرید و فروش آرا در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان به ما گزارش نشده است؛ گفت: هیچ مورد ابطال صندوق نیز در سطح استان نداشتیم.
۰
plusresetminus
هیچ گزارشی از خریدو فروش آرا در انتخابات ریاست جمهوری نداشتیم/عدم ابطال صندوق‌های اخذ رأی در مازندران
محمدعلی نیرین در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص سلامت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: صیانت از آرای مردم و شفافیت اجرای انتخابات مهمترین وظیفه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با انتخابات است.

وی با اشاره بر رعایت مُر قانون  و جایگاه نظارتی شورای نگهبان در انتخابات، افزود: قانون برای همگان فصل الخطاب است و کوچکترین تخطی از آن تخلف محسوب می‌شود.

رئیس دفتر هیات نظارت شورای نگهبان انتخابات شهرستان ساری، خاطرنشان کرد: سلامت انتخابات در جمهوری اسلامی بسیار بالا است به این دلیل که مردم مدیریت انتخابات را برعهده دارند و میزان تخلفات در انتخابات کشور بسیار اندک است.

نیرین متذکر شد: نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا مرتبط با دفتر نظارت و بازرسی نیست و صفر تا صد نظارت بر آن در اختیار وزارت کشور است و ما هیچ دخالتی در این مسئله نداریم و به دست نمایندگان مجلس انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: هیچ موردی مبنی بر خرید و فروش آرا در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان به ما گزارش نشده است.

رئیس دفتر هیات نظارت شورای نگهبان انتخابات شهرستان ساری، تصریح کرد: هیچ مورد صندوق ابطالی نیز در سطح استان وجود نداشت و انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان در صحت و سلامت کامل انجام شد.

نیرین در خصوص جزییات آرای باطله با توجه به تعداد قابل تامل آرای باطله در سطح استان، پاسخ داد: در خصوص آرای باطله باید فرصت بدهید تا علت‌ها از اشتباه نوشتن اسامی شوراها در تعرفه ریاست جمهوری تا ممهور شدن اشتباه مهرهای شوراها و یا ریاست جمهوری بر روی تعرفه‌ها مورد بررسی قرار گیرد و باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد که این آرای باطله به چه نحوی به وجود آمده است.

وی یادآور شد: باید ارقام هر یک از موارد آرای باطله مورد بررسی قرار گیرد و در کنار هم قرار گیرد تا جزییات دقیق و کامل آن به اطلاع همگان برسد.

گفتنی است 634 صندوق اخذ رأی در مرکز استان، آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان را جمع آوری کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴