تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
کد مطلب : ۴۵۲۵۴۷
فرمانده سپاه کربلا از تامین امنیت ۲ هزار ۸۳۶ صندوق رای در سراسر استان توسط سپاه کربلا خبرداد وگفت: سپاه برای کمک به ناجا همه ظرفیت‌های انسانی را برای تامین امنیت صندوق ها، بکارگیری کرده است.
۰
plusresetminus
تامین امنیت بیش از 2800 صندوق رای در مازندران توسط سپاه کربلا
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در نشست با خبرنگاران، ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به حضور حداکثری مردم و انتخابات، گفت: انتخابات ۲۸ خرداد یک رویداد بزرگ وسرنوشت ساز است.

مسلمی با تصریح بر سخنان رهبر معظم انقلاب که انتخابات سهم بسزایی در رشد و پیشرفت کشور دارد، افزود: اگر مردم با بصیرت  و با نگاه به گفتمان امامین انقلاب جبهه دشمن و جبهه انقلاب را بشناسند و بر اساس  شاخص‌هایی که رهبرمعظم انقلاب درباره انتخاب اصلح بیان فرمودند، انتخاب کنند قطعا آینده بسیار درخشانی در انتظار نظام و انقلاب اسلامی است.
 
فرمانده سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه دشمن با تمام توان و عوامل خود در حال تخریب جبهه انقلاب است، خاطرنشان کرد: مردم فهیم و شهید پرور استان مازندران، قطعا اهداف دشمن را تشخیص داده و در مقابل آن می‌ایستند.
 
مسلمی به جمهوری و اسلامیت نظام هم اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی الگویی برای حکومت داری در دنیای طوفان زده معرفی شده است؛ لذا امپراتوری رسانه‌های غربی با تشکیل اندیشکده‌ها و با بهره گیری از جریان فریب خورده داخلی با مسموم کردن فضای رسانه‌ای در صدد تضعیف انتخابات و مشارکت حداقلی هستند.
 
فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: امروز آنچه که در رسانه‌های دشمن  پمپاژ می‌شود، جز تضعیف نظام اسلامی نیست لذا وقتی سازمان منافقین با رسانه‌های ال سعود، انتخابات را تحریم می‌کنند مردم قطعا در ۲۸ خرداد با خلق حماسه مشت محکمی را بر دهان استکبار و عوامل آن خواهند زد.
 
مسلمی به شاخص های انتخاب اصلح هم پرداخت و گفت:  برای انتخاب درست باید به شاخص های رهبر معظم انقلاب در انتخابات توجه شود لذا یک مدیر جهادی ، فساد ستیز،انقلابی و دارای عملکرد خوب، از شاخص های انتخاب درست است.
 
فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: ضعف در عملکرد و عدم اجرای درست قانون یکی از راه های فساد است لذا اگر دولتمردان و قوه مجریه به این امر مهم توجه باشد، میتوانند جلوی خیلی از فسادها را بگیرند.
 
مسلمی گفت:  مدیر انقلابی میتواند با اعتماد به جوانان  و بکارگیری از تخصص آنان و با نگاه به درون مشکلات را حل کند.
 
فرمانده سپاه کربلا به برجام نیز اشاره کرد و افزود: جریان انقلابی تعامل با دنیا را با حفظ استقلال و عزت ، در دستور کاردارد و برجام را طبق دستورات رهبر معظم انقلاب اجرا خواهد کرد.لذا  تمام دغدغه جریان انقلابی رفع مشکلات مردم است .
 
مسلمی تاکید کرد: همه مشکلات مردم مرتبط با برجام نیست، لذا جریان غربگرا در این مسئله شبهات زیادی را فضای رسانه ای منتشر کرده است و رهبر معظم انقلاب  نیز در این باره هوشمندانه و حکمیانه همه مسائل را عنوان کردند.
 
فرمانده سپاه کربلا راه برون رفت از مشکلات و بی تدبیری ها را تشکیل دولت جوان مومن انقلابی دانست و خاطرنشان کرد:عمل به منویات رهبر معظم انقلاب راه گشای مشکلات است.
 
مسلمی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه همه ظرفیت‌های دلسوز انقلاب برای خلق حماسه مشارکت حداکثری در میدان هستند، اضافه کرد: سپاه نیز با بهره گیری از نیرو‌های بسیجی و مومن خود با فراهم کردن مقدمات حضور حداکثری  آماده و وسط میدان است.
 
فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در دهه کرامت برنامه‌های متنوعی را طرح ریزی کردیم، افزود: آنچه که از طریق رسانه‌های خارجی و فضای مجازی در حال انتشار هستند خلاف واقع است لذا سعی شده برای حضور حداکثری از نشست‌های روشنگری چهره به چهره بهره گیری کنیم. همچنین اجرای گروه‌های سرود، فضاسازی تبلیغاتی برای حضور حداکثری به کار گرفته است.
 
به گفته مسلمی راه اندازی کاروان شادی سلام به آینده، رادیو انتخابات مسابقات انتخاباتی، شعار نویسی، جشن روز دختر، طراحی و ساخت پوستر‌های انگیزشی، رزمایش ثامن ۱۱ با هدف بصیرت افزایی، برگزاری جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری ویژه رای اولی ها، راه اندازی ویش مردمی مرد میدان در فضای مجازی، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی ویژه دهه کرامت، اجرای برنامه عهد حضور در گلزار شهدای استان، برگزاری مسابقه عکس از حضور حماسی مردم، تولید ویژه برنامه رسانه‌ای درمرکز آفرینش‌های بسیج، دعوت از نخبگان برای اعلام حضور عمومی مردم در انتخابات، موشن گرافی و کلیپ و عکس نوشت ویژه انتخابات، دعوتنامه‌های حضور در انتخابات از عمده برنامه‌ها در دهه کرامت برای انتخابات بود.
 
فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود از  تامین امنیت ۲ هزار ۸۳۶ صندوق رای در سراسر استان توسط سپاه کربلا خبرداد وگفت: سپاه برای کمک به ناجا همه ظرفیت‌های انسانی را برای تامین امنیت  صندوق ها، بکارگیری کرده لذا  ۷۰ درصد تامین امنیت صندوق‌ها برعهده سپاه است.
 
مسلمی در ادامه  از سخنان خود با تصریح بر اینکه استان مازندران در یک وضعیت با ثبات امنیتی قرار دارد، افزود:  با تقسیم کاری که در شورای تامین و اداری استان صورت گرفته، هم افزایی و همگرایی، در بین دستگاه‌ها و نهادها، برای برگزاری یک انتخابات آرام، باشکوه فراهم شده است.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمنان نظام فعالیت‌های خود را بر‌ای ناامن سازی متمرکز کردند، یادآور شد:سپاه به عنوان سربازان نظام، برخی از سرپل‌های ناامن ساز حوزه انتخابات با پشتوانه قانونی  دستگیر کرده است.
 
مسلمی در ادامه به جزئیات دستگیری سرپل‌های گروهک سلطنت طلب پرداخت و گفت: از سال گذشته رصد اطلاعاتی در فضای مجازی صورت گرفته است و طی یک علمیات غافلگیرکننده در تاریخ ۱۵ خرداد یکی از سرپل‌های اصلی سطلنت طلب خارج از کشور توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد، که پس از یک دوره اشراف اطلاعاتی و تخصصی، مرتبطین با این فرد با گذارندن اموزش‌های ویژه  برای کمرنگ کردن حضور  در انتخابات  با عضو گیری مردم، نارضایتی‌هایی را دامن زده و همانند سال ۸۸ فتنه ایجاد کنند که در حال حاضر نیز در اختیار قوه قضائیه هستند.
 
مسلمی دربخش دیگری از سخنان خود به مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی و تزریق واکسن کرونا، خاطرنشان کرد: با همکاری علوم پزشکی درتلاش هستیم تا واکسیناسیون کرونا به راحتی و بدون سهولت انجام شود.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سپاه در اختیار مردم است، افزود: امیدواریم بعد از انتخابات در تیرماه به صورت گسترده تزریق واکسن ها شروع شود.

 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما