کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران خبر داد

بازار طلا همچنان در رکود/عقب نشینی خریداران از بازار تا نوسانات قیمتی

26 خرداد 1400 ساعت 15:23

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، از نوسانات قیمتی بازار طلا و سکه طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: شدیداً بازار طلا این روزها در رکود است و به دلیل نوسانات قیمت، خریداران از انجام معاملات می‌ترسند.


محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: این روزها بازار طلا وارد تنش‌های قیمتی شده است و کمی خود را بالا کشیده است.

وی افزود: طلا از صبح امروز از گرمی یک میلیون و 60 هزار تومان به یک میلیون و 80 هزار تومان رسید و سپس دو تا سه هزار تومانی در حوالی ظهر ارزان شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: سکه طی روز جاری خود را از 10 میلیون و 600 هزار تومان به 10 میلیون و 850 هزار تومان رساند و در این محدوده، بازی می‌کند.
نصیری ادامه داد: نیم سکه نیز در محدوده 6 میلیون تومان و ربع سکه در محدوده قیمت 3  میلیون و 800 هزار تومان رفت و امد قیمتی می‌کند.
وی  متذکر شد: شدیدا بازار طلا این روزها در رکود است و به دلیل نوسانات قیمت، خریداران از انجام معاملات می‌ترسند.

 به گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران،آینده بازار طلا و سکه در گرو وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری است و باید دید این نوسانات روند صعودی در پیش خواهند گرفت یا نزولی.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 452530

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/452530/بازار-طلا-همچنان-رکود-عقب-نشینی-خریداران-نوسانات-قیمتی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com