کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا اعلام کرد

استمرار توزیع کمک‌های مومنانه تا مهار کرونا

25 خرداد 1400 ساعت 20:51

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از استمرار توزیع کمک های مومنانه تا مهار کرونا خبر داد و اظهار امیدواری کرد این ویروس به لطف خدا و تلاش کادر درمان و پزشکی در کشور مهار شود.


به گزارش بلاغ، عسکر مجیدی در آئین نهضت کمک های مومنانه که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت‌ به همت سازمان بسیج سازندگي سپاه کربلا و با مشارکت همدلانه نهادهای مردمی و دستگاه هاي اجرايي استان مازندران و با حضور سردار برسلانی"فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا" با توزيع سی هزار بسته معيشتي و حمایتی در سراسر استان در قدمگاه شهداي مدافع حرم مازندران،  لشکر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته 5مرحله نهضت کمک مومنانه را به ارزش 460میلیارد تومان با هدف دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی در استان داشتیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه‌ کربلا با بیان اینکه قدردان همراهی خیرین و مسئولین دلسوز که در کنار بسیجیان و پاسداران قرار گرفتند تا بتوانیم این مناظر زیبا را در تهیه و توزیع کمک های مومنانه شاهد باشیم، هستیم، افزود:امسال دراستمرار رزمایش کمک مومنانه 3مرحله توزیع بسته های معیشتی را داشتیم که امروز سومین مرحله این رزمایش را همزمان با دهه کرامت با توزیع 30 هزار بسته معیشتی و حمایتی شاهدیم.

 وی ارزش کمک های مومنانه سه مرحله سال 1400 را 66میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: خداوند متعال را شاکریم که با کمک بسیجیان توانستیم صحنه‌های زیبایی از کمک به هم‌نوع را در استان خلق کنیم.

 مجیدی از استمرار توزیع کمک های مومنانه تا مهار کرونا خبر داد و اظهار امیدواری کرد این ویروس به لطف خدا و تلاش کادر درمان و پزشکی در کشور مهار شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452513

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/452513/استمرار-توزیع-کمک-های-مومنانه-مهار-کرونا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com