کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارگردان فیلم سینمایی شب بخیر فرمانده:

فرهنگ و هنر ۸ سال در مسیر ارزش های انقلاب نبود/ دغدغه‌ مندترین کاندید انتخاباتی باید رئیس جمهور شود

25 خرداد 1400 ساعت 13:24

انسیه شاه حسینی گفت: یکی از لطمه هایی که ما در ۸ سال اخیر دیده ایم این بود که فرهنگ و هنر ما در راستای اهداف انقلاب و حفظ هویت ارزش های ما نبود؛ یعنی فرهنگ ما برخلاف مسیر ارزش ها حرکت کرد که نتیجه آن را می بینیم که چه فیلم ها و چه حال و هوایی داریم.


به گزارش بلاغ، کارگردان فیلم سینمایی شب بخیر فرمانده گفت: در حال حاضر بهترین زمان برای این است که مردم خودشان را نشان دهند که چقدر به کشور، سرنوشت شان، ادامه مسیر شهدا و انقلاب علاقه مند هستند و شور و عشق و حالی که هر انقلابی در خودش حس می کند را به نمایش گذارند.

انسیه شاه حسینی ادامه داد: انتخابات بهترین زمان بروز عشق و ارق به کشور برای اثبات شور و علاقه به انقلاب است چون همه دنیا هم بر روی ایران زوم کرده اند و مرتباً با تبلیغات منفی ای که انجام می دهند فضای دلسردی را می خواهند ایجاد کنند که الآن بهترین موقع است که ایرانی ها یکبار دیگر خودشان را با شور انقلابی  ثابت کنند و به نظر من بهترین فرصتی است که نباید از دست دهند.

وی افزود: مهمترین چیز این است که آن کسی که انتخاب می شود تا چه حد دغدغه فرهنگی داشته باشد و در راستای آن اهداف انقلابی که داشته چه در زمینه اقتصاد و چه مسائل اجتماعی ورود کند. بنابراین وقتی که در این مسیر حرکت کند و به مسئله فرهنگی برسد مسلماً مسیری که برای مسائل فرهنگی انتخاب می کند جدا از ارزش ها نیست.

کارگردان فیلم سینمایی "پنالتی" تصریح کرد: یکی از لطمه هایی که ما در این ۸ سال دیده ایم این بود که فرهنگ و هنر ما در راستای اهداف انقلاب و حفظ هویت ارزش های ما نبود؛ یعنی فرهنگ ما برخلاف مسیر ارزش ها حرکت کرد که نتیجه آن را می بینیم که چه فیلم ها و چه حال و هوایی داریم.

شاه حسینی گفت:  ولی وقتی آن رئیس جمهوری که دغدغه مردمی و اقتصاد دارد و دلش برای مردم می سوزد، روی کار بیاید؛ صد در صد  مطمئن هستم در زمینه فرهنگ پیشرفت می کنیم؛ مسئله اداره مملکت دو بال دارد که یکی مسئله اقتصاد و دیگری فرهنگ است که جدا از هم نیستند که هم مسائل اقتصادی بر روی مسائل فرهنگی تأثیر می گذارد و هم مسئله فرهنگی به شدت می تواند بر روی اقتصاد تأثیر مثبت و مستقیم داشته باشد.

وی ادامه داد:  بنابراین آن رئیس جمهوری که دغدغه نان، معیشت، مسکن و ... مردم را داشته باشد شک نکنیم که به همین نسبت وزارت ارشاد را که وزیرش را او تعیین می کند جدا از حفظ ارزش های اسلام و انقلاب نیست.

این هنرمند تاکید کرد:  امیدوار هستم که مردم به پای صندوق های رأی بیایند و به آن کسانی که دل می سوزانند و سال ها مردانه ایستاده اند رأی دهند. از ابتدای انقلاب تا به الآن مردانی ایستاده اند که مردم باید آن ها را ببینند حرف هایی که در مناظره ها زده می شود را گوش دهند و انتخاب کنند و ببینند که دغدغه مندترین این ها می تواند راهگشای این کار باشد که من امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: صادقانه می گویم که بهترین گزینه در راستای گام دوم انقلاب که مقام معظم  رهبری تأکید بر روی آن داشته اند فردی که دلسوز، انقلابی، گشاده باشد.

شاه حسینی در خاتمه خاطرنشان کرد:  امیدوارم که ملت چشم هایشان را باز کنند و با دید باز به رییس جمهور آینده رای دهند؛ ضمن اینکه به آقای رئیسی ارادت خاصی دارم و وقتی او به قوه قضاییه رفت نصف بار مملکت را به دوش کشید ولی محسن رضایی، رئیسی کنار هم در نظام  و قالیباف هم در مجلس باشند رهبر هم که به امید خداوند سال های سال و با انرژی مثل هر سال باشد دیگر من فکر نمی کنم جایی برای بدبختی و ذلت ما نخواهد بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452496

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/452496/فرهنگ-هنر-۸-سال-مسیر-ارزش-های-انقلاب-نبود-دغدغه-مندترین-کاندید-انتخاباتی-باید-رئیس-جمهور-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com