تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۵۲۴۹۵
گرفتن اثر انگشت از رأی دهندگان در حوزه های انتخاباتی در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری ، شورا های اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع اعلام شد. 
۰
plusresetminus
ممنوعیت گرفتن اثر انگشت از رأی دهندگان
به گزارش بلاغ، برخی از افراد به دلیل ترس از انتقال ویروس کرونا از طریق اثر انگشت از شرکت در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ، شورا های اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری منصرف می شوند که از حضور حد اکثری مردم در پای صندوق های رأی جلوگیری می شود، به همین دلیل و برای پیشگیری از انتقال احتمالی ویروس کرونا ، گرفتن اثر انگشت از رأی دهندگانی که به حوزه های انتخاباتی وارد می شوند از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع اعلام شد. 
 
این ممنوعیت به دلیل پیشگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق تماس انگشت آلوده به استامپ و بلعکس اعلام شده است. 
 
با توجه به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضروری است. رأی دهندگان قبل و بعد از انداختن رأی خود در صدوق باید دستان خود را با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه شست و شو کنند. 
 
رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در میان رأی دهندگان و ناظران انتخابات و نیز استفاده ازخودکار شخصی برای رأی دهندگان الزامی است.
 
برگزاری هر گونه تجمع انتخاباتی شامل سخنرانی، گفتگو و مناظره های تبلیغاتی در فضا های بسته مانند مساجد، تالارها و سالن های اجتماعات ممنوع است. 
 
افرادی که در حوزه های انتخاباتی برای اخذ رأی انتخاب می شوند و خبرنگاران مستقر در حوزه های انتخاباتی ، از نظر مبتلا نبودن به ویروس کرونا آزمایش می شوند.
 
افرادی به عنوان بازرس بهداشتی، با هدف اجرای دقیق و کامل پروتوکل ها (دستورالعمل های) بهداشتی در حوزه های انتخاباتی حضور می یابند. 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴