تاریخ انتشارشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۵۲۴۱۰
برادر شهید طهرانی مقدم گفت: دشمنان بعد از جنگ نیز بیکار ننشستند، بعد از آن کوتای مخملی، جنگ فرهنگی و .. هر کاری می کنند تا به اهداف خود در منطقه بدست آوردن خاورمیانه بزرگ را اجرا کنند.
۰
plusresetminus
رئیس جمهور باید در مقابل فساد بایستد/امروز هم در خط مقدم هستیم
به گزارش بلاغ؛ سردار محمد طهرانی مقدم، برادر شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران در همایشی بصیریتی و روشنگری انتخابات که در دبستان زندگی آمل برگزار شد، اظهار کرد: هر جنگی که در صد سال اخیر اتفاق افتاد، بخشی از میهن مان از دست رفت، اما در طول ۸ سال رزمندگان مان حسرت یک وجب خاک بر دل دشمن گذاشتند.

وی ادامه داد: دشمنان بعد از جنگ نیز بیکار ننشستند، بعد از آن کوتای مخملی، جنگ فرهنگی و .. هر کاری می کنند تا به اهداف خود در منطقه بدست آوردن خاورمیانه بزرگ را اجرا کنند.  

طهرانی مقدم با بیان اینکه ششمین کشور برتری موشکی دنیا هستیم، عنوان کرد: در شرایط سخت در جنگ مشکل سیم خادار داشتیم  و هیچ کشوری به ما نمی داد، اما امروز به جایی رسیدیم که دنیا باور نمی کرد،چرا که شهدای مانند حسن طهرانی مقدم چشم به ظرفیت های داخلی داشتند وهیچ وقت نگاه به مذاکرات نمی کردند.

وی به خاطره 6 بهمن سال 60 آمل اشاره کرد و افزود: اولین بار شهید حسن طهرانی مقدم خدمت را در این استان و منطقه سه شروع کرد آن زمان جنگلی ها وارد آمل شده بودند و به این شهر حمله کردند، امروز نیز جنگلی ها در قالب و شکل دیگر هنوز وجود دارند، تا نظام و کیان ان را مورد هدف قرار دهند ، امروز هم در خط مقدم جبهه هستیم، در آن زمان مرم سنگر درست می کردند، ما نیزهم باید سنگر درست کنیم.

برادر شهید موشکی ایران ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در دولت ناامید و بی تدبیر دیدیم فساد مالی بود کسی باید رئیس جمهور باشد که صالح و مقابل این فساد بایستند، حضور پر رنگ ولایت فقیه و تاکیدات آنان برای انتخاب اصلح  و انتخابات نیز نشان می دهد، فردی باید ریاست را برعهده بگیرد که مشکلات را حل کند.

طهرانی مقدم در پایان تصریح کرد: تمام تلاش خود را انجام دادند تا مردم را ناامید کنند این هدف دشمن نظام و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰