تاریخ انتشارجمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۵۲۳۹۰
نماینده مردم آمل گفت: مردم برای درخت انقلاب خون فرزندان خود را فدا کردند، در طول چهل و یک سال با وجود همه مشکلاتی که بدخواهان داخلی و خارجی این مملکت فراهم کردند، امروز در جایی ایستاده ایم کسی نمی تواند نگاهی بدی به اقتدارمان بیندازد.
۰
plusresetminus
توجه به استراتژی رهبری در تعیین انتخاب اصلح/ امروز باید چپ و راست را کنار بگذاریم
به گزارش بلاغ، رضا حاجی پور در سخنرانی نماز جمعه این هفته آمل با اشاره به اینکه باید گوشمان به زبان رهبر انقلاب باشد، اظهار کرد: امروز چپ و راست ها را باید کنار بگذاریم و همه در کنار هم باشیم،  بیش از 500 شبکه خارجی تلاش می کنند تا فضای کشور ا به سمتی ببرند که جامعه مشارکت نداشته باشد، اما اشتباه می کنند مردم در تمام صحنه ها تا به امروز حضور داشته اند.

وی با بیان اینکه در چند حوزه انتخابات را در پیش داریم، عنوان کرد: در عرصه های مختلف انتخابات، ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا، خبرگان و در برخی مناطق مجلس را خواهیم داشت که باید گوشمان به زبان رهبری باشد و به استراتژی که در راستای انتخابات طراحی کردند دقت کنیم.

این مسئول با تاکید اینکه امانت را باید به دست کسی بسپاریم که امانت در باشند، خاطرنشان کرد: هم در انتخاب اعضای شواری شهر و روستا و ریاست جمهوری خدا با شناخت و درست تصمیم بگیریم و کسی را در جایگاه خدمت رسانی در عرصه های مختلف انتخاب کنیم که شایستگی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن اینگونه می فرماید، سرنوشت هیچ قومی مشخص نمی شود الا به واسطه خود مردم، امروز نیز وضعیت اقتصادی جامعه با بی تدبیری ها با توجه به اینکه توانمندی های زیادی داریم و میتوایم خودکفا باشیم .

حاجی پور مطالبه گری را از از وظایف  در راستای مطالبه گری و احقاق حقوق مردم مطالبه گرها خودمان را در دولت و وزارت خانه باسیتیم تا زمانی که فرصت خدمت گذاری در این شهرستان است در نهایت صداقت در کنار مردم باشیم.

وی با بیان اینکه در راستای دو قولی که به شهروندان داده ام قدم بر می دارم، خاطرنشان کرد: بدون تشریفات و بی واسطه در کنار مردم باشم و قول دیگرم تشکلیل کارگروه در عرصه های مختلف بود، هیچ کس کامل نیست و نمی توان در همه عرصه ها تخصص داشت، به همین خاطر در عرصه های مختلف گردشگری، صنعت، کشاورزی، دامداری، دانشگاهیان، فرهنگیان و اموزش  وپرورش، نظامیان و اقشار مختلف کارگروه های مختلفی تشکیل دادیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در عرصه های مختلف به واسطه نخبگان تشکیل دادیم، مشکلات در این کارگروه‌ها بررسی می شود و در وزارت خانه، استان  و شهرستان پیگیر این مشکلات خواهیم شد.

وی مردم را همواره متعد به نظام و رهبری خواند و اظهار کرد: مردم برای این درخت انقلاب خون فرزندان خود را فدا کردند، در طول چهل و یک سال با وجودهمه مشکلاتی که بدخواهان داخلی و خارجی این مملکت فراهم کردند، امروز در جایی ایستاده ایم کسی نمی تواند نگاهی بدی به  اقتدارمان بیندازد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴