تاریخ انتشارجمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۴۵۲۳۸۸
امام جمعه زیراب ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: نامزدهای انتخاباتی نیز به وعده‌هایشان عمل کنند و خدمت‌گزاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
۰
plusresetminus
نامزدهای انتخاباتی وعده‌های بی‌عمل ندهند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر زیراب به آیات قرآن درمورد دین‌داری و استقامت در راه دین اشاره و اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید: کسانی که گفتند پروردگار ما الله است و در این راه استقامت کردند.مصداق اعظم این افراد کسانی هستند که ولایت علی(ع) و فرزندان ایشان را مدنظر دارند و همواره ثابت قدم در راه دین هستند. 
 
وی با اشاره به آیات قرآن، ترس و اندوه را از آسیب‌ها و آفت‌ها برشمرد و گفت: طبق آیات قرآن، ترس و غم و اندوه از آسیب‌هایی است که هر انسان و ملتی را به زانو در می‌آورد. اسلام دین غم و اندوه نیست.هر جامعه‌ای دچار این دو آفت شود، مطمئنا زمین خواهد خورد. 
 
امام‌جمعه زیراب با مقایسه انقلاب‌های دنیا و ایران، تصریح کرد: رهبران انقلاب‌های دنیا با مرور زمان از موضع خود عقب‌نشینی کردند و در دامن استکبار قرار گرفتند اما امام راحل هرچه پا به سن می‌گذاشتند، بیانیه‌هایشان تندتر می‌شد.موضع امام تا زمان حیات‌شان ادامه داشت و اکنون مقام معظم رهبری با صلابت، راه را ادامه داده‌اند. 
 
این مسئول با برشمردن ویژگی‌های یک رئیس جمهور، تصریح کرد: دفاع از اهداف و اعتقادات با تعصب عاقلانه باید باشد.رئیس جمهوری می‌تواند کشور را نجات دهد که اهداف امام را محکم ادامه دهد. هرگاه استقامت کردیم، پیروز شدیم و هرگاه گوشمان بدهکار به بیرون مرزها شد، شکست خوردیم.
 
رضایی ضمن عرض تسلیت در طی درگذشت حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر موسوی پیرنعیمی، خاطرنشان کرد:حجت‌الاسلام موسوی،شخصیتی که خادم امام حسین علیه‌السلام و همواره در تمامی امور پیگیر بودند.یک آب حیات در دنیا وجود دارد و آن امام حسین(ع) است. خوش به سعادت کسی که در مسیر نوکری امام‌حسین، عمرش را صرف کرد.
 
وی به دهه کرامت اشاره و اظهار کرد: کرامت یعنی بزرگواری. کرامت اصل و ریشه آفرینش بشر است.قرآن کریم، کرامت را غایت تقوا می‌داند. فرهنگ رضوی را باید گسترش داد وجوانان و نوجوانان را با فرهنگ رضوی آشنا کنیم.
 
امام‌جمعه زیراب به ورود ناوگروه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به اقیانوس اطلس اشاره و تصریح کرد: ناوشکن سهند و ناوبند مکران، برای نخستین بار برای نشان دادن توانمندی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، در اقیانوس اطلس حضور دارند. ایران هرجا حضور داشت پیام صلح و آرامش بود اما آمریکا هرجا حضور دارد، دستاوردی جزء جنگ و خون‌ریزی نداشت. 
 
این مسئول با اشاره به تلاش دشمنان برای شرکت نکردن مردم در انتخابات پیش رو، گفت: تمام رسانه‌های استکبار، پیاده نظام آنان، عناصر خارجی و داخلی‌شان، بزرگترین قدرت‌های علمی، نظامی و امنیتی دنیا در تلاش هستند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند. جدا از عملکرد دولت، باید بدانیم در هر جایی گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند، پیشرفت کردیم ازجمله هوافضا، هسته‌ای، نانوتکنولوژی و سلول‌های بنیادی. 
 
رضایی افزود: هر جا نیز حرف‌های حضرت آقا را پشت گوش انداختند، شکست خوردیم. یک نمونه صنایع خودرویی. 
 
وی تصریح کرد: بنابر اذعان همه سیاست‌مداران دنیا، مقام معظم رهبری بزرگترین سیاست‌مدار دنیاست. کسی که مدرک حوزوی دارد.امام راحل نیز پرورش یافته حوزه علمیه بودند که دنیا را متحیر ساختند.
 
امام‌جمعه زیراب، ریشه قدرت و عزت ایران را حوزه علمیه دانست و تصریح کرد: ایران به عنوان ابرقدرت مطرح است و همه قدرت‌های علمی، اقتصادی، نظامی و امنیتی دنیا به دنبال مهار کردن ایران هستند. ریشه این قدرت و عزت، حوزه‌های علمیه هستند. جمهوری اسلامی با حوزه، علما و مراجع تقلید توانست دنیا را متحول و تمام قدرت‌ها را به زانو درآورد. 
 
رضایی در پایان ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، تصریح کرد: بیاییم بار دیگر در مقابل دشمنان بایستیم و در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم، نامزدهای انتخاباتی نیز به وعده‌هایشان عمل کنند و خدمت‌گزاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴