کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دشمنان را مایوس می‌کند/حضور حداکثری پرچم‌داری راه شهداست

21 خرداد 1400 ساعت 15:24

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تبلیغات باید سالم باشد و قوت‌های نظام بازگو شود و به رغم خواست دشمنان باید حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.


به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوی الهی اظهار داشت: باید محصول مزرعه زندگی و دنیا، تقوا باشد وگرنه سودی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه بهترین زاد و توشه سفر آخرت تقوا است که سبب خشنودی خداوند می‌شود، با گرامیداشت دهه کرامت و سالروز خجسته ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) افزود: ایران اسلامی افتخار میزبانی از این سروران را دارد و امیدواریم در پرتو انوارشان از کرامت این اهل بیت برخوردار باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه باید حیات کریمانه را تمرین کنیم تا به کرامت برسیم، یادآور شد: هرچه تقوا و پارسایی در دنیا بیشتر باشد از کرامت بیشتری نزد خداوند برخوردار هستیم.

آیت الله محمدی لائینی به سالروز بیابان زایی اشاره کرد و گفت: طبیعت باید شاداب باشد تا زندگی انسان‌ها نیز باطراوت باشد و اگر منابع طبیعی و فضای سبز، جنگل‌ها و درختان را به ویلاسازی ها تبدیل کنیم، پیامدهای ناگوار به صورت حوادث طبیعی نمایان می‌شود.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه باید کاری کنیم که بیابان ایجاد نشود، گفت: در حال حاضر برخی از دریاچه‌های و تالاب‌ها تبدیل به بیابان و خاستگاه ریزگردها شده است و مازندران سرزمین سبز نیز با آسیب مواجه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه حافظان منابع طبیعی و جنگل باشیم، گفت: متأسفانه شاهد تجاوز به جنگل‌ها، منابع طبیعی، دریا و دشت هستیم و همه باید نسبت به این مسئله حساس باشیم و دستگاه‌های مربوطه در حفظ این ثروت ملی و خدادادی باید کوشا باشند.

محمدی لائینی با اشاره به مسئله انتخابات و تبلیغات انتخاباتی، واردکردن عنصر اراده ملی در حاکمیت کشور را از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی به انحطاط تاریخی طولانی پایان داد و کشوری که عقب مانده بود در مسیر پیشرفت سریع قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه عنصر اراده ملی در کانون مدیریت کشور وارد شده است، جوانان را میدان دار اصلی مدیریت و حوادث دانست و گفت: روحیه و باور ما می‌توانیم را منتقل کرد و به برکت تحریم دشمنان، اتکای به توانای داخلی را به همه آموخت.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی، وارد کردن عنصر اراده ملی در عرصه حکومت و حاکمیت است، افزود: قدر این نعمت را باید دانست زیرا دشمنان از روی حسادت و عناد نمی‌خواهند این نقطه برجسته را بیان کنند و مردم را وادار به عدم شرکت در انتخابات می‌کنند.گ

وی با اشاره به بداخلاقی برخی کاندیداها، گفت: تبلیغات باید سالم باشد و قوت‌های نظام بازگو شود و به رغم خواست دشمنان باید حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

محمدی لائینی با عنوان اینکه ملت شیعه تجربه آری گفتن به رهبری و شیرینی‌های آن را دارد، گفت: نظام و انقلاب اسلامی، عزت و استقلال نتیجه آری گفتن ملت به رهبری است و حضور باشکوه در انتخابات آری گفتن به رهبری است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452387

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/452387/حضور-حداکثری-پای-صندوق-های-رای-دشمنان-مایوس-می-کند-پرچم-داری-راه-شهداست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com