تاریخ انتشارجمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۴۵۲۳۸۶
امام جمعه آمل انتخابات 28 خرداد را انتخابات سرنوشت ساز خواند و گفت: در شرایط سخت امروز همه نامزدهای انتخابات از معیشت مردم و اشتغال صحبت می‌کنند که امیدواریم به وعده‌ها عمل شود.
۰
plusresetminus
انتخابات 28 خرداد سرنوشت‌ساز است/رئیس جمهور باید انقلابی و مردمی باشد
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ماهستند، اظهار کرد: مردم به ما اعتماد می کنند، باید با تمام وجود در خدمت مردم باشیم مرمی که خون دادند، ابرو گذاشتند و با تمام وجود پایه انقلاب ایستادند، شهدای انقلاب ، امنیت و مرزبان ها برای نظام ایستادند.

وی با بیان اینکه مردم از مسئولین جلوتر هستند، عنوان کرد: برای مردم سفره ای نمانده است، ولی پای نظام ایستاده اند و در بدترین شرایط هم پای  انقلاب هستند، باید به این مرم خدمت کنیم.

امام جمعه امل انتخابات 28 خرداد را انتخابات سرنوشت ساز خواند و اظهار کرد: در شرایط سخت امروز همه نامزدهای انتخابات از معیشت مردم و اشتغال صحبت می کنند، بعد از جنگ از سردار سازندگی شروع شد، بعد از اصلاحات، از فقر عدالت و دولت امروز از تدبیرو امید و نگاه برون مرزی داشت.

این مسئول ادامه داد: امروز رئیس جمهور باید انقلابی، مردمی، بدون جناح باشد، با همه هیاهویی که در نگاه مردم است، انتظارهای  زیادی وجود دارد که باید به ان توجه شود، مردم از رئیس جمهور 1400 انتظارات فراوان دارند، مشکلات معیشت مردم برطرف شود، سفره های جمع شده برگردد و اشتغال زایی صورت گیرد.

مرتضوی به انتخاب به فرد اصلح تاکید کرد و افزود: ما در بدترین شرایط به سر می بریم، اگر انتخاب اصلح صورت می گیرد، ستادهای متعددی که برای برخی شکل گرفته، به کسی باج نمی دهد و تابع فرامین الهی و رهبری نظام باشد، وامدار هیچ گروه و جناحی نباشد.

وی تصریح کرد:باید دست در دست هم ایرانی قوی بسازیم، کشوری که در علم به پیشرفت های زیادی رسیده است، پهبادهای  پیشرفته ساخته و .. چه کسانی سود می برند که نمی توان یک پراید را ارزان تر فروخت، کشورما 9 درصد منابع دنیا را داریم، نباید مردم ما از فقر گریه کنند، این دولتمردان باید برای مردم بمیرند و گریه کنند.

مرتضوی با تاکید اینکه باید در انتخابات 28 خرداد به نگاه معیشت و اشتغال نگاه کنیم، خاطرنشان کرد: باید به امید مردم، تحصیل، اشتغال توجه کنیم،  به وظیفه خود عمل کنیم، به رفع مشکلات مردم بپردازیم، مردم  از وعده خسته شده اند، امروز مردم با سیلی صورت خود را سرخ می کنند، تمام امیدشان به 28 خرداد است و این وظیفه را سنگین تر می کند.

وی با بیان اینکه انتخاب درست و اصلح بخشی از مشکلات کشور را حل می کند، اظهار کرد: در انتخابات خبرگان به کسی رای دهید ، تا بازوی توانگر رهبری و مطالبه گرباشد، رهبری تنهاست، خبرگان به عنوان حق مردم تنها قشری که رهبری را صد درصد می تواند حمایت کنند، خبرگان به عنوان نمایندگان رهبری هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲