تاریخ انتشارجمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۵۲۳۷۲
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: فرقه‌های مختلف با ترویج مهدویت دروغین در پی ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.
۰
plusresetminus
مراقب ضربه‌زدن فرقه‌های مختلف با ترویج مهدویت دروغین به نظام اسلامی باشیم
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جلسه ستاد مهدویت مازندران اظهار کرد: مهدویت ریشه در انقلاب اسلامی داشته و مبنای هویت آن محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان برای هر چه باشکوه‌تر شدن جشنواره مهدویت با هدف ترویج آن در سطح استان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب با توجه نکات بسیار ارزشمند و نیز تاکید رهبر معظم انقلاب بر آن یکی از مسائلی است که نباید مورد غفلت واقع شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه جریان مهدویت نیازمند یک مهندسی برای ترویج و گسترش آن در کشور است گفت: مهدویت ناب را باید از مهدویت دروغین امریکایی جدا کرده، زیرا فرقه‌های مختلف با ترویج مهدویت دروغین در پی ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.
 
دبیر ستاد مهدویت مازندران نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های ستاد در بخش توزیع کمک‌های معیشتی میان نیازمندان استان گفت: بیشتر فعالیت‌های ستاد مهدویت مازندران در ایام شیوع بیماری کرونا، مجازی برگزار شده است.

حجت الاسلام نصوری ، بصیرت افزایی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را از مهمترین برنامه‌های مربیان این ستاد عنوان کرد و از برگزاری همایشی با هدف ترویج وقف مهدوی در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما