کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران:

نماز جمعه 21 خردادماه در تمام شهرهای مازندران اقامه می‌شود

20 خرداد 1400 ساعت 23:26

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران از برگزاری نماز جمعه 21 خردادماه در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: اقامه نماز جمعه با رعایت کامل پروتکل‌ها در شهرهای زرد در مصلی‌ها و در شهرهای نارنجی در محیط‌های باز بلا مانع است.


حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ  از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و ستاد ملی کرونا و استانداری مازندران، این هفته در تمام شهرهای استان نماز وحدت آفرین جمعه اقامه خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، با بیان اینکه فردا 21 خرداد ماه، نماز جمعه برای سومین هفته متوالی در تمامی شهرهای استان برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: بسته به تصمیم اتخاذ شده، برقراری نماز جمعه به شرط برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد در مصلی‌ها و در شهرهای نارنجی در محیط‌‌های باز در تمامی شهرهای استان اقامه می‌شود.

انتظاری تصریح کرد: این هفته 21 خردادماه اقامه نماز جمعه در تمام شهرهای استان با وضعیت زرد ( در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی (در فضای باز و حداکثر به تعداد 100 نفر و به مدت 40 دقیقه) بلا مانع است.

به گفته وی، نماز جمعه 21 خرداد ماه در 47 شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی (طبق جدول انحصاری) برگزار می‌شود.

گفتنی است نماز جمعه فردا در مرکز مازندران، به امامت نماینده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله محمدی لائینی، اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452370

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/452370/نماز-جمعه-21-خردادماه-تمام-شهرهای-مازندران-اقامه-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com