نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد

حضور در انتخابات به نیت شهدا/ منتخبان را با شهدا طرف کنید

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۴۵۲۳۶۲
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هرکسی یک شهید را درنظر بگیرد و به نام و یاد یک شهید رأی دهد، خوب یا بد را به این شهید بسپارد تا اگر منتخب‌ها بد رفتار کردند، با شهید طرف باشند.
۰
plusresetminus
حضور در انتخابات به نیت شهدا/ منتخبان را با شهدا طرف کنید
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در آئین افتتاح پارک بوستان شهدای گمنام نکا اظهار کرد: باید حضور حداکثری داشته باشیم، هر کسی یک شهید را درنظر بگیرد و رای دادن خود را به نام و یاد یک شهید انجام بدهد، خوب یا بد را به این شهید بسپارد، اگر منتخب‌ها بد رفتار کردند با شهید طرف باشند.

وی بیان کرد: انتظار داریم آنچه که به نام شهدا است خوب استفاده شود، چرا که اینجا با نام شهدایی که پایه‌های انقلاب اسلامی و دینی را شکل دادند مزین شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: ما در تاریخ، هم تجربه نه گفتن به رهبر را داریم که آنجا چوبش را خورده ایم و هم تجربه آری گفتن را، که فواید و برکاتش را دیده ایم.

این مسئول ادامه داد: الان هم مقام معظم رهبری و شهدا، ما را برای انتخابات فرا خوانده اند، انتخابات برای ما بسیار مهم است، پیام انتخابات و زبان جهانی و سیاسی و بین المللی انتخابات یک زبان بسیار رسا و معنادار است، تمام دشمنان بسیج شدند تا مردم را تشویق به عدم شرکت در انتخابات کنند‌.

محمدی لائینی تصریح کرد: باید مناظره‌ها را ببینیم، خوب فکر کنیم، هم به شخص هم به خط و تفکر نگاه کنیم، به تفکر انقلابی، ارزشی و سازش‌ناپذیری با دشمن توجه ‌کنیم، حرفهای کاندیداها را با عملکردشان بسنجیم، البته مردم ما بابصیرتند.

وی گفت: انتخابات باید پرشور و همگانی باشد تا قلب امام زمان (عج) و ارواح شهدا را خوشحال و دشمنان ما را به ناخشنودی برساند و ناامیدشان کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴