فرماندار سوادکوه شمالی عنوان کرد

پیش‌بینی 46 شعبه اخذ رای در سوادکوه شمالی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۵۲۳۵۷
فرماندار سوادکوه شمالی گفت: ۴۶ شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات در سطح شهرستان پیش بینی شده که ۱۱ شعبه شهری و بقیه برای روستاها است.
۰
plusresetminus
پیش‌بینی 46 شعبه اخذ رای در سوادکوه شمالی
سید محمد انصارالحسینی  در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اظهار این که در انتخابات گذشته ۴۱ شعبه اخذ رای پیش بینی شده بود ، افزود که در این دوره برای فراهم آوردن زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی ، پنج شعبه نسبت به دوره گذشته بیشتر پیش بینی شده است.

وی همچنین با علام این که در این دوره ۱۰ شعبه سیار در نظر گرفته شده است و بقیه ثابت هستند ، آمادگی  شهرستان سوادکوه شمالی را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه اعلام کرد.

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه تمهیدات و امکانات لازم برای انتخاباتی سالم و پرشور در سطح این شهرستان فراهم شده است ، گفت : همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه تلاش کنیم.

انصارالحسینی همچنین از تایید صلاحیت ۲ نفر از نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیرگاه خبر داد و گفت که ۲۵ داوطلب برای شورای شهر شیرگاه نام نویسی کرده بودند که از این تعداد پنج نفر انصراف دادند ، ۲ نفر رد صلاحیت شدند و بقیه هم تائید صلاحیت خود را دریافت کرده اند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می شود .

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴