کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هواشناسی مازندران خبر داد

آسمان نیمه ابری مازندران در دو روز پایان هفته/احتمال رگبار در مناطق غربی پیش‌بینی می‌شود

20 خرداد 1400 ساعت 7:30

معاون هواشناسی مازندران با بیان اینکه وضعیت جوی آسمان استان در دو روز پایانی هفته سوم خردادماه، صاف و نیمه ابری است؛ گفت: در بعدازظهر با افزایش ابر در غرب استان، احتمال رگبار پراکنده، پیش‌بینی می‌شود.


احمد اسدی در گفت‌وگو با بلاغ در خصوص آخرین وضعیت جوی آسمان استان مازندران طی روزهای منتهی به آخر هفته، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پيـش‌یابی هواشناسـی، وضعيت جوی استان مازندران طی روز پنج‌شنبه 20 خردادماه نیمه ابری، در بعدازظهر و شب با افزایش ابر، به‌ویژه در مناطق غربی استان با رگبار پراکنده و وزش باد همراه است.

وی افزود: آسمان استان برای روز جمعه 21 و شنبه 22 خردادماه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما در بعدازظهر با افزایش ابر و در غرب استان با احتمال رگبار پراکنده، پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، خاطرنشان کرد: آسمان استان برای روز یکشنبه 23 خردادماه، صاف تا نیمه ابری در اواخر روز افزایش ابر به‌ویژه در مناطق غربی استان با بارش پراکنده و وزش باد همراه است.

اسدی یادآور شد: آسمانی صاف تا نیمه ابری و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی برای روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی متذکر شد: تغییرات احتمالی در بولتن پیش بینی روزهای آینده به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 452354

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/452354/آسمان-نیمه-ابری-مازندران-دو-روز-پایان-هفته-احتمال-رگبار-مناطق-غربی-پیش-بینی-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com