تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۵۲۳۵۴
معاون هواشناسی مازندران با بیان اینکه وضعیت جوی آسمان استان در دو روز پایانی هفته سوم خردادماه، صاف و نیمه ابری است؛ گفت: در بعدازظهر با افزایش ابر در غرب استان، احتمال رگبار پراکنده، پیش‌بینی می‌شود.
۰
plusresetminus
آسمان نیمه ابری مازندران در دو روز پایان هفته/احتمال رگبار در مناطق غربی پیش‌بینی می‌شود
احمد اسدی در گفت‌وگو با بلاغ در خصوص آخرین وضعیت جوی آسمان استان مازندران طی روزهای منتهی به آخر هفته، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پيـش‌یابی هواشناسـی، وضعيت جوی استان مازندران طی روز پنج‌شنبه 20 خردادماه نیمه ابری، در بعدازظهر و شب با افزایش ابر، به‌ویژه در مناطق غربی استان با رگبار پراکنده و وزش باد همراه است.

وی افزود: آسمان استان برای روز جمعه 21 و شنبه 22 خردادماه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما در بعدازظهر با افزایش ابر و در غرب استان با احتمال رگبار پراکنده، پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، خاطرنشان کرد: آسمان استان برای روز یکشنبه 23 خردادماه، صاف تا نیمه ابری در اواخر روز افزایش ابر به‌ویژه در مناطق غربی استان با بارش پراکنده و وزش باد همراه است.

اسدی یادآور شد: آسمانی صاف تا نیمه ابری و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی برای روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی متذکر شد: تغییرات احتمالی در بولتن پیش بینی روزهای آینده به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲