تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۴۵۲۳۵۳
مسئول ستاد مرکزی سعید جلیلی در مازندران در خصوص برخی تحلیل‌ها از انصراف دقیقه نودی جلیلی به نفع برخی از نامزدها گفت: جلیلی در جلسه با مسئولان ستادهای مرکزی استان‌های کشور به صراحت اعلام کردند که « بنده آمدم و حضور پیدا کردم و تا آخر هستم و اگر از روز اول بنا بر این بود که بیایم و ثبت نام کنم و بعد به نفع کسی کنار بکشم؛ این را یک فریب می‌دانم و بنده اهل فریب دادن مردم نیستم.»
۰
plusresetminus
تکذیب انصراف دقیقه نودی جلیلی به نفع نامزدها/ ستاد انتخاباتی جلیلی در 16 شهرستان مازندران راه اندازی شد
به گزارش بلاغ؛ نشست خبری سیدعباس حسینی مسئول ستاد مرکزی استان مازندران سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

سیدعباس حسینی در این نشست در جمع فعالان رسانه‌ای استان مازندران اظهار کرد: دهه پنجم انقلاب را به گونه‌ای آغاز می‌کنیم که با پیشرفت‌هایی که کشور ما در حوزه‌های گوناگون داشته است، شاهد حجم گسترده‌ای از ناکارآمدی‌ها، موتور خسته بسیاری از دستگاه‌های دولتی و نهادها، گره زدن مشکلان درون به خارج، هدر دادن بسیاری از فرصت‌ها و امکانات، نابرابری و تبعیض در حوزه‌های غیرقابل انتظار و ممانعت محافظه کارانه به نوعی پدرخوانده‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف اثرگذاری و تحرک اجتماعی بودیم.

وی افزود: مهم‌ترین عامل بحران در کشور ما، طی مسیر اشتباه،محاسبات غلط و طی 8 سال فرآیندهایی منتهی به برجام است که موجب بحران معیشت، کوچک شدن سفره مردم و تعمیق تبعیض و بحران اقتصادی شد.

مسئول ستاد مرکزی سعید جلیلی در مازندران  خاطرنشان کرد: عدالت کلید گمشده‌ای است که نامزدهای انتخاباتی در برنامه‌های مناظرات خود عنوان کردند و لازمه ایجاد عدالت نگاه راهبردی صحیح و شناخت دقیق الویت‌ها است.

حسینی ادامه داد: نظام برنامه ریزی بر اثر اقتضائات و عدم بازخورد از پایین موجب شد تا به جای اصلاح ساختار  و برنامه و همچنین ایجاد تعامل و نظم در عرصه‌های مختلف حکمرانی شاهد آمدن و رفتن دولتی باشیم و تنها در این میان، مدیرانی عوض شوند و هم قبیله‌ای‌ها و هم طیفی‌ها روی کار بیایند که منجر به اصلاح نشده است.

وی بیان کرد: سعید جلیلی اکنون 8 سال است که در قالب دولت سایه، بدن هیچگونه عقب نشینی و شرمندگی از شعارهای انقلاب با کوله باری از اصلاح گری و تحول خواهی، با یک تصویر جامع از آرمان‌ها برنامه‌هایی با رویکرد عملیاتی دارند که در مناظرات به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

مسئول ستاد مرکزی سعید جلیلی در مازندران هدف گذاری اولیه راه اندازی ستادهای انتخاباتی جلیلی را افزایش مشارکت مردمی در انتخابات عنوان کرد و گفت:  اگر رقابتی شکل بگیرد، مردم جدی تر، راسخ‌تر و موثرتر پای کار می‌آیند و مشارکت افزایش خواهد یافت.

حسینی اولویت دوم ستادها را ایجاد آگاهی عمومی برشمرد و گفت: باید در مناظرات، سره از ناسره مشخص شود و برنامه‌ها در کنار هم قابلیت تطبیق و ارزیابی پیدا کند و لذا باید کاری کرد که افراد از روی آگاهی دست به انتخاب بزنند.

وی، اخلاق را مهم‌ترین مولفه ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی در تبلیغات اعلام کرد و افزود: معضل اصلی کشور، حوزه اقتصاد و مسائل اقتصادی می‌دانیم و شعار ما «جهاد بزرگ برای جهش ایران» یک شعار عملیاتی با یک پشتوانه کار تخصصی کارشناسی هشت ساله در قالب دولت سایه است.

مسئول ستاد مرکزی سعید جلیلی در مازندران با اشاره به راه اندازی ستادهای انتخاباتی شهرهای ساری، بابل، قائم‌شهر و آمل، تصریح کرد: 16 ستاد انتخاباتی در 16 شهرستان استان مازندران راه‌اندازی شده است و در شهرهایی هم که ستاد نداریم، ستادهای مجازی شکل گرفته است.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص برخی تحلیل‌ها مبنی بر انصراف سعید جلیلی در دقیقه نود به نفع برخی از نامزدهای انتخاباتی، اعلام کرد: جلیلی در جلسه با مسئولان ستادهای مرکزی استان‌های کشور به صراحت اعلام کردند که « بنده آمدم و حضور پیدا کردم و تا آخر هستم و اگر از روز اول بنا بر این بود که بیایم و ثبت نام کنم و بعد به نفع کسی کنار بکشم؛ این را یک فریب می‌دانم و بنده اهل فریب دادن مردم نیستم.»

وی ادامه داد: به جد می‌گویم که ما با همه محدودیت‌های مالی در حال شکل دادن ستادها هستیم و بنای ماندن داریم؛ ولی این نکته را هم بگویم که ما قطعا هیچ موقع حرکتی نخواهیم کرد که به سبد رأی جبهه انقلاب آسیب بزنیم.

مسئول ستاد مرکزی سعید جلیلی در مازندران  تاکید کرد: انتخابات هیچ وقت در این کشور قابل پیش بینی نبود، چه انتخاب آقای خاتمی، چه احمدی‌نژاد و چه آقای روحانی و لذا ما قائل به این مسئله هستیم که مردم تعیین کننده نامزد منتخب هستند و به انتخاب مردم نیز احترام می‌گذاریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴