کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیکر شهید گمنام 24 ساله وارد مازندران شد؛

استقبال مردم مرزن‌آباد از پیکر مطهر شهید گمنام

17 خرداد 1400 ساعت 20:39

مردم شهیدپرور مرزن‌آباد در مراسمی از پیکر مطهر شهید گمنام ۲۴ ساله از عملیات والفجر مقدماتی استقبال کردند.


به گزارش بلاغ، پیکر شهید گمنام 24 ساله وارد مازندران شد

سید قاسم هاشمی معاون هماهنگ کننده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به میزبانی مردم غرب استان از پیکر یک شهید گمنام اظهار داشت: پیکر این شهید تازه تفحص شده بعد از ظهر امروز از جاده کندوان وارد استان شد.

هاشمی افزود: این شهید بسیجی 24 ساله بهمن 61 در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید و در تاریخ 5 بهمن 1399 در منطقه فکه تفحص شده است.

وی با بیان اینکه پیکر این شهید گمنام عصر امروز در ورودی مرزن آباد مورد استقبال مردم شهیدپرور قرار گرفت، گفت: مراسم شب وداع امشب همراه با نماز مغرب و عشا در در حوزه مقاومت بسیج مرزن آباد برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: مراسم شب وداع با پیکر شهید گمنام شامگاه سه‌شنبه در سپاه ناحیه چالوس و در یادواره شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال از پیکر شهید گمنام ساعت 8 شامگاه سه‌شنبه در نشتارود برگزار می‌شود، گفت: همچنین مراسم شب وداع همراه با نماز مغرب و عشا در مصلای تنکابن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: همچنین مراسم صبحگاه مشترک و ادای احترام نظامی و تشریفات استقبال شهید گمنام ساعت 8:30 صبح چهارشنبه در سپاه رامسر برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مراسم استقبال ساعت 6 عصر چهارشنبه بصورت خودرویی از اردوگاه شهدای هفتم تیر تا سپاه رامسر صورت می‌گیرد، افزود: همچنین مراسم وداع با پیکر این شهید گمنام همراه با نماز مغرب و عشاء در مصلی این شهرستان برگزار می‌شود.

هاشمی افزود: پیکر این شهید 24 ساله صبح پنجشنبه 20 خرداد به منطقه دالخانی (محل ترور 7 پاسدار و بسیجی رامسری بدست منافقین در سال 61) منتقل شده و پس از برگزاری مراسم یادواره شهدا در این مکان خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452301

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/452301/استقبال-مردم-مرزن-آباد-پیکر-مطهر-شهید-گمنام

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com