سرپرست پلیس راه مازندران:

جاده‌های مازندران یکطرفه نمی‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۴۵۲۲۷۹
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ما در هیچ مسیری ممنوعیت تردد به دلیل یک طرفه شدن یکی از لاین‌ها را نخواهیم داشت.
۰
plusresetminus
جاده‌های مازندران یکطرفه نمی‌شود
به گزارش بلاغ، هادی عبادی در گفت و گویی با بیان اینکه تردد خودروها در محورهای خروجی استان به آرامی صورت می گیرد،گفت: فقط در برخی نقاط جاده چالوس و جاده هراز شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ برنامه‌ای برای یکطرفه کردن جاده‌ها در دستور کار نیست، افزود: مسافران و شهروندانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند با توجه به پرحجم شدن ترافیک در ساعات پایانی روز، زمان‌بندی مناسبی برای بازگشت داشته باشند.

این مسئول با اعلام اینکه تنها ممنوعیت تردد در حال حاضر همان ممنوعیت تردد کرونایی است که اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح ممنوعیت سفر بین استانی تا ساعت ۱۲ ظهر فردا ادامه دارد.

سرپرست پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورهای درون استانی نیز گفت: پیش‌بینی می‌شود که در مسیرهای روستایی و ییلاقی از بعد از ظهر با توجه به بازگشت مسافران و شهروندان بومی ساکن استان به شهرها ترافیک پرحجمی داشته باشیم و به همین دلیل هم از این شهروندان نیز می‌خواهیم که بازگشت را به آخرین ساعات روز موکول نکنند.

عبادی با اشاره به بارش پراکنده در برخی مناطق استان و احتمال لغزندگی جاده‌ها از رانندگان خواست تا نکات ایمنی از جمله رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و استفاده نکردن از تلفن همراه در هنگام رانندگی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴